Standaard Boekhandel gebruikt cookies en gelijkaardige technologieën om de website goed te laten werken en je een betere surfervaring te bezorgen.
Hieronder kan je kiezen welke cookies je wilt inschakelen:
Technische en functionele cookies
Deze cookies zijn essentieel om de website goed te laten functioneren, en laten je toe om bijvoorbeeld in te loggen. Je kan deze cookies niet uitschakelen.
Analytische cookies
Deze cookies verzamelen anonieme informatie over het gebruik van onze website. Op die manier kunnen we de website beter afstemmen op de behoeften van de gebruikers.
Marketingcookies
Deze cookies delen je gedrag op onze website met externe partijen, zodat je op externe platformen relevantere advertenties van Standaard Boekhandel te zien krijgt.
Door een staking bij bpost kan je online bestelling op dit moment iets langer onderweg zijn dan voorzien. Dringend iets nodig? Onze winkels ontvangen jou met open armen!
Afhalen na 1 uur in een winkel met voorraad
Gratis thuislevering in België vanaf € 30
Ruim aanbod met 7 miljoen producten
Door een staking bij bpost kan je online bestelling op dit moment iets langer onderweg zijn dan voorzien. Dringend iets nodig? Onze winkels ontvangen jou met open armen!
Je kan maximaal 250 producten tegelijk aan je winkelmandje toevoegen. Verwijdere enkele producten uit je winkelmandje, of splits je bestelling op in meerdere bestellingen.
Mikhail Zoshchenko was a household name in the Soviet Union from the 1920s until the crackdown on the arts after World War II. This is a full-length study in English of his career, and of his critical and political reception in a society where the purpose of art was service to the state. It places his longer works and the events leading up to his literary assassination in 1946 in the context of the short, riotous works that won him mass readership and a devoted following among contemporary writers who agreed with each other on little else. Dr Scatton identifies stylistic and thematic unities in his prose, and argues that Zoshchenko's later works were natural outgrowths of his earlier experiments and not, as is often stated, aberrations or expressions of subservience to the regime. Both as a master of Russian prose and a victim of Stalinist literary politics, Zoshchenko has been the object of critical rediscovery and reassessment over the last 15 years. This book describes that process.