Standaard Boekhandel gebruikt cookies en gelijkaardige technologieën om de website goed te laten werken en je een betere surfervaring te bezorgen.
Hieronder kan je kiezen welke cookies je wilt inschakelen:
Technische en functionele cookies
Deze cookies zijn essentieel om de website goed te laten functioneren, en laten je toe om bijvoorbeeld in te loggen. Je kan deze cookies niet uitschakelen.
Analytische cookies
Deze cookies verzamelen anonieme informatie over het gebruik van onze website. Op die manier kunnen we de website beter afstemmen op de behoeften van de gebruikers.
Marketingcookies
Deze cookies delen je gedrag op onze website met externe partijen, zodat je op externe platformen relevantere advertenties van Standaard Boekhandel te zien krijgt.
Je kan maximaal 250 producten tegelijk aan je winkelmandje toevoegen. Verwijdere enkele producten uit je winkelmandje, of splits je bestelling op in meerdere bestellingen.
Heinrich von Kleist representa quizás el valor más asentado del romanticismo alemán. El patetismo desmesurado del que hizo gala en su vida y en su escritura lo situó siempre al margen de la sociedad establecida, que hizo de él un "outsider", un descartado en la misma medida en que "post mortem" le honró y le honra como un clásico indiscutible de la literatura alemana."Michael Kohlhaas" supone la máxima expresión literaria del "outsider" romántico que lo es a su pesar. La fábula narra las peripecias de un individuo que se toma la justicia por su mano, cometiendo con ello mayores tropelías que las que intentaba sancionar. "Sobre el teatro de marionetas" es uno de los escritos alemanes de teoría del arte que consagra la naturalidad como principio de actuación estética y rechaza el amaneramiento y la excesiva afectación.