Standaard Boekhandel gebruikt cookies en gelijkaardige technologieën om de website goed te laten werken en je een betere surfervaring te bezorgen.
Hieronder kan je kiezen welke cookies je wilt inschakelen:
Technische en functionele cookies
Deze cookies zijn essentieel om de website goed te laten functioneren, en laten je toe om bijvoorbeeld in te loggen. Je kan deze cookies niet uitschakelen.
Analytische cookies
Deze cookies verzamelen anonieme informatie over het gebruik van onze website. Op die manier kunnen we de website beter afstemmen op de behoeften van de gebruikers.
Marketingcookies
Deze cookies delen je gedrag op onze website met externe partijen, zodat je op externe platformen relevantere advertenties van Standaard Boekhandel te zien krijgt.
Je kan maximaal 250 producten tegelijk aan je winkelmandje toevoegen. Verwijdere enkele producten uit je winkelmandje, of splits je bestelling op in meerdere bestellingen.
The two primary goals of this ambitious study are to provide a new framework in which to interpret the films of Michael Haneke, including Funny Games, Caché, and others, and to show how the concept of intermediality can be used to expand the possibilities of film and media studies, tying the two more closely together. Christopher Rowe argues that Haneke's practice of introducing nonfilmic media into his films is not simply an aspect of his interest in society's oversaturation in various forms of media. Instead, the use of video, television, photography, literary voice, and other media must be understood as modes of expression that fundamentally oppose the film medium itself. The "intermedial void" is a product of the absolute incommensurability of these media forms as perceptual and affective phenomena. Close analysis of specific films shows how their relationship to noncinematic media transforms the nature of the film image, and of film spectatorship.