Wil je zeker zijn dat je cadeautjes op tijd onder de kerstboom liggen? Onze winkels ontvangen jou met open armen. Nu met extra openingsuren op zondag!
  • Afhalen na 1 uur in een winkel met voorraad
  • Gratis thuislevering in België vanaf € 30
  • Ruim aanbod met 7 miljoen producten
Wil je zeker zijn dat je cadeautjes op tijd onder de kerstboom liggen? Onze winkels ontvangen jou met open armen. Nu met extra openingsuren op zondag!
  • Afhalen na 1 uur in een winkel met voorraad
  • Gratis thuislevering in België vanaf € 30
  • Ruim aanbod met 7 miljoen producten
  1. Boeken
  2. Non-fictie
  3. Economie & Management
  4. Marketing & Communicatie
  5. Communicatie
  6. Methodological Reflections on Researching Communication and Social Change

Methodological Reflections on Researching Communication and Social Change

€ 84,45
+ 168 punten
Levertermijn 1 à 4 weken
Eenvoudig bestellen
Veilig betalen
Gratis thuislevering vanaf € 30 (via bpost)
Gratis levering in je Standaard Boekhandel

Omschrijving

This book identifies the strengths and weaknesses of different methodological approaches to research in communication and social change. It examines the methodological opportunities and challenges occasioned by rapid technological affordances and society-wide transformations. This study provides grounded insights on these issues from a broad range of proficient academics and experienced practitioners.

Overall, the different contributions address four key themes: a critical evaluation of different ethnographic approaches in researching communication for/and social change; a critical appraisal of visual methodologies and theatre for development research; a methodological appraisal of different participatory approaches to researching social change; and a critical examination of underlying assumptions of knowledge production within the dominant strands of methodological approaches to researching social change.

In addressing these issues through a critical reflection of the methodological decisions and implications of their research projects, the contributors in this book offer perspectives that are highly relevant for students, researchers and practitioners within the broad field of communication for/and social change.


Specificaties

Betrokkenen

Uitgeverij:

Inhoud

Aantal bladzijden:
219
Taal:
Engels
Reeks:

Eigenschappen

Productcode (EAN):
9783319821092
Verschijningsdatum:
27/06/2018
Uitvoering:
Paperback
Formaat:
Trade paperback (VS)
Afmetingen:
148 mm x 210 mm
Gewicht:
285 g
Standaard Boekhandel

Alleen bij Standaard Boekhandel

+ 168 punten op je klantenkaart van Standaard Boekhandel
E-BOOK ACTIE

Tot meer dan 50% korting

op een selectie e-books
E-BOOK ACTIE
E-book kortingen
Standaard Boekhandel

Beoordelingen

We publiceren alleen reviews die voldoen aan de voorwaarden voor reviews. Bekijk onze voorwaarden voor reviews.