Standaard Boekhandel gebruikt cookies en gelijkaardige technologieën om de website goed te laten werken en je een betere surfervaring te bezorgen.
Hieronder kan je kiezen welke cookies je wilt inschakelen:
Technische en functionele cookies
Deze cookies zijn essentieel om de website goed te laten functioneren, en laten je toe om bijvoorbeeld in te loggen. Je kan deze cookies niet uitschakelen.
Analytische cookies
Deze cookies verzamelen anonieme informatie over het gebruik van onze website. Op die manier kunnen we de website beter afstemmen op de behoeften van de gebruikers.
Marketingcookies
Deze cookies delen je gedrag op onze website met externe partijen, zodat je op externe platformen relevantere advertenties van Standaard Boekhandel te zien krijgt.
Door een staking bij bpost kan je online bestelling op dit moment iets langer onderweg zijn dan voorzien. Dringend iets nodig? Onze winkels ontvangen jou met open armen!
Afhalen na 1 uur in een winkel met voorraad
Gratis thuislevering in België vanaf € 30
Ruim aanbod met 7 miljoen producten
Door een staking bij bpost kan je online bestelling op dit moment iets langer onderweg zijn dan voorzien. Dringend iets nodig? Onze winkels ontvangen jou met open armen!
Je kan maximaal 250 producten tegelijk aan je winkelmandje toevoegen. Verwijdere enkele producten uit je winkelmandje, of splits je bestelling op in meerdere bestellingen.
Dieses Buch bietet eine methodische Vorgehensweise zur gezielten Berücksichtigung individualisierbarer Komponenten und Module in modularen Produktfamilien. Die Identifikation von Individualisierungspotentialen am Produkt wird unterstützt und die Entwicklung, Bewertung und Gegenüberstellung von individualisierungsgerechten Produktstrukturkonzepten dargelegt. Unterschiedliche Visualisierungswerkzeuge zur Kommunikation und Dokumentation der Ergebnisse werden zur Verfügung gestellt. Die Methode erweitert die Möglichkeiten des Variantenmanagements gezielt um den Aspekt der Individualisierbarkeit und unterstützt so Produktentwickler in Unternehmen in der Lösungsfindung im Konflikt zwischen vom Unternehmen bevorzugter Standardisierung und vom Kunden geforderter, stärkerer Differenzierung.