Wil je zeker zijn dat je cadeautjes op tijd onder de kerstboom liggen? Onze winkels ontvangen jou met open armen. Nu met extra openingsuren op zondag!
  • Afhalen na 1 uur in een winkel met voorraad
  • Gratis thuislevering in België vanaf € 30
  • Ruim aanbod met 7 miljoen producten
Wil je zeker zijn dat je cadeautjes op tijd onder de kerstboom liggen? Onze winkels ontvangen jou met open armen. Nu met extra openingsuren op zondag!
  • Afhalen na 1 uur in een winkel met voorraad
  • Gratis thuislevering in België vanaf € 30
  • Ruim aanbod met 7 miljoen producten

Mesurer l'efficacité du marketing digital - 3e éd E-BOOK

Estimer le ROI pour optimiser ses actions

Laurent Flores
E-book | Frans
€ 18,99
+ 18 punten
Onmiddellijk beschikbaar
Eenvoudig bestellen
Veilig betalen
Onmiddellijk geleverd via e-mail

Omschrijving

La part du digital dans les budgets marketing n'a cessé de croitre pour représenter aujourd'hui près de la moitié des investissements. Mesurer le ROI (retour sur investissement) du marketing digital est un  impératif. Cette 3e  édition explique les spécificités du ROI du marketing digital à travers ses nouveaux  enjeux et outils : l’impact des campagnes cross-médias, « l’attribution », les web  analytics, la modélisation du parcours d’achat, les GRPS Vidéo, les réseaux sociaux, etc. L’auteur partage un savoir-faire de près de 20 ans dans le digital, qu’il illustre avec de nombreux cas d’entreprises réels et avis d’experts.

Specificaties

Betrokkenen

Auteur(s):
Uitgeverij:

Inhoud

Aantal bladzijden:
256
Taal:
Frans

Eigenschappen

Productcode (EAN):
9782100832569
Verschijningsdatum:
24/08/2021
Uitvoering:
E-book
Beveiligd met:
Adobe DRM
Formaat:
ePub
Standaard Boekhandel

Alleen bij Standaard Boekhandel

+ 18 punten op je klantenkaart van Standaard Boekhandel
E-BOOK ACTIE

Tot meer dan 50% korting

op een selectie e-books
E-BOOK ACTIE
E-book kortingen
Standaard Boekhandel

Beoordelingen

We publiceren alleen reviews die voldoen aan de voorwaarden voor reviews. Bekijk onze voorwaarden voor reviews.