• Afhalen na 1 uur in een winkel met voorraad
  • Gratis thuislevering in België vanaf € 30
  • Ruim aanbod met 7 miljoen producten
  • Afhalen na 1 uur in een winkel met voorraad
  • Gratis thuislevering in België vanaf € 30
  • Ruim aanbod met 7 miljoen producten

Merkpositionering - Leerboek

brug tussen marketing en communicatie

Karel Jan Alsem, Erik J. Kostelijk
Boek | Nederlands
€ 57,51
Levering 2 à 3 weken
Eenvoudig bestellen
Veilig betalen
Gratis thuislevering vanaf € 30 (via bpost)
Gratis levering in je Standaard Boekhandel

Omschrijving

Voor ieder bedrijf geldt dat een goede, onderscheidende merkpositie de basis vormt voor alle verdere marketingbeslissingen. In die zin is merkpositionering de brug tussen marketing enerzijds en communicatie anderzijds. Dit belangrijke onderwerp krijgt in veel handboeken relatief weinig aandacht. Dit boek Merkpositionering brengt daar verandering in. Het is een gerichte en beknopte handleiding over het positioneren van merken. Het werk bevat de meest recente wetenschappelijke inzichten over positionering en differentiatie en slaat een brug tussen marketing en communicatie. Daarnaast schetst het de relaties die er zijn tussen merkpositionering en onderwerpen als merknaam, merkarchitectuur, communicatie en personeel. Behalve theorie, bevat Merkpositionering bovendien een stapsgewijze aanpak om tot de positionering van een merk te komen. Daarbij wordt ook aandacht geschonken aan de emotionele kant van merken alsmede aan dieperliggende ‘waarden’.

Specificaties

Betrokkenen

Auteur(s):
Uitgeverij:

Inhoud

Aantal bladzijden:
253
Taal:
Nederlands
Geïllustreerd:
Ja

Eigenschappen

Productcode (EAN):
9789001862688
Verschijningsdatum:
24/05/2016
Uitvoering:
Boek
Gewicht:
450 g
Standaard Boekhandel

Alleen bij Standaard Boekhandel

E-BOOK ACTIE

Tot meer dan 50% korting

op een selectie e-books
E-BOOK ACTIE
E-book kortingen
Standaard Boekhandel

Beoordelingen

We publiceren alleen reviews die voldoen aan de voorwaarden voor reviews. Bekijk onze voorwaarden voor reviews.