• Afhalen na 1 uur in een winkel met voorraad
  • Gratis thuislevering in België vanaf € 30
  • Ruim aanbod met 7 miljoen producten
  • Afhalen na 1 uur in een winkel met voorraad
  • Gratis thuislevering in België vanaf € 30
  • Ruim aanbod met 7 miljoen producten

Merchandising: Theory, Principles, and Practice

Grace I Kunz
Paperback | Engels
€ 254,45
+ 508 punten
Levering 2 à 3 weken
Eenvoudig bestellen
Veilig betalen
Gratis thuislevering vanaf € 30 (via bpost)
Gratis levering in je Standaard Boekhandel

Omschrijving

Merchandising: Theory, Principles, and Practice, 3rd Edition, focuses on the process of merchandising and the principles applied to the planning, development, and presentation of product lines in both the manufacturing and retailing sectors. Each chapter includes case studies that illustrate how merchandising principles and theories are applied by actual businesses, and the chapter learning activities promote an interactive learning environment with multiple course objectives. Students will learn how to make sequential and integrated decisions to develop a complete merchandise plan and analyze the effectiveness of that plan.

Instructors, contact your Sales Representative for access to Instructor's Materials.

Specificaties

Betrokkenen

Auteur(s):
Uitgeverij:

Inhoud

Aantal bladzijden:
544
Taal:
Engels

Eigenschappen

Productcode (EAN):
9781563678264
Verschijningsdatum:
12/08/2009
Uitvoering:
Paperback
Formaat:
Trade paperback (VS)
Afmetingen:
188 mm x 231 mm
Gewicht:
929 g
Standaard Boekhandel

Alleen bij Standaard Boekhandel

+ 508 punten op je klantenkaart van Standaard Boekhandel
E-BOOK ACTIE

Tot meer dan 50% korting

op een selectie e-books
E-BOOK ACTIE
E-bookactie
Standaard Boekhandel

Beoordelingen

We publiceren alleen reviews die voldoen aan de voorwaarden voor reviews. Bekijk onze voorwaarden voor reviews.