Standaard Boekhandel gebruikt cookies en gelijkaardige technologieën om de website goed te laten werken en je een betere surfervaring te bezorgen.
Hieronder kan je kiezen welke cookies je wilt inschakelen:
Technische en functionele cookies
Deze cookies zijn essentieel om de website goed te laten functioneren, en laten je toe om bijvoorbeeld in te loggen. Je kan deze cookies niet uitschakelen.
Analytische cookies
Deze cookies verzamelen anonieme informatie over het gebruik van onze website. Op die manier kunnen we de website beter afstemmen op de behoeften van de gebruikers.
Marketingcookies
Deze cookies delen je gedrag op onze website met externe partijen, zodat je op externe platformen relevantere advertenties van Standaard Boekhandel te zien krijgt.
Door een staking bij bpost kan je online bestelling op dit moment iets langer onderweg zijn dan voorzien. Dringend iets nodig? Onze winkels ontvangen jou met open armen!
Afhalen na 1 uur in een winkel met voorraad
Gratis thuislevering in België vanaf € 30
Ruim aanbod met 7 miljoen producten
Door een staking bij bpost kan je online bestelling op dit moment iets langer onderweg zijn dan voorzien. Dringend iets nodig? Onze winkels ontvangen jou met open armen!
Je kan maximaal 250 producten tegelijk aan je winkelmandje toevoegen. Verwijdere enkele producten uit je winkelmandje, of splits je bestelling op in meerdere bestellingen.
In Beyond the Perfect Stage, Stephanie Berger captures the Merce Cunningham Dance Company performing in a series of site-specific "Events" from 2008 to 2011 from a multiplicity of perspectives, creating a photographic choreography that combines the "Events" in a new way. The Cunningham dancers warm up and then perform in various situations--as Cunningham called the galleries and the especially constructed stages for each "Event"--including Richard Serra's steel sculptures, Dan Flavin's neon light installations, Sol LeWitt's Minimalist white boxes and the vast Drill Hall of the Park Avenue Armory. Berger captures Cunningham's evanescent art, constructing a new experience while at the same time preserving the original, thus operating very much within the aesthetic framework Cunningham himself proposed. Vivid, immediate, unmediated yet curated, her photographic "Event" contextualizes the dances in a personal but entirely available form.