Standaard Boekhandel gebruikt cookies en gelijkaardige technologieën om de website goed te laten werken en je een betere surfervaring te bezorgen.
Hieronder kan je kiezen welke cookies je wilt inschakelen:
Technische en functionele cookies
Deze cookies zijn essentieel om de website goed te laten functioneren, en laten je toe om bijvoorbeeld in te loggen. Je kan deze cookies niet uitschakelen.
Analytische cookies
Deze cookies verzamelen anonieme informatie over het gebruik van onze website. Op die manier kunnen we de website beter afstemmen op de behoeften van de gebruikers.
Marketingcookies
Deze cookies delen je gedrag op onze website met externe partijen, zodat je op externe platformen relevantere advertenties van Standaard Boekhandel te zien krijgt.
Je kan maximaal 250 producten tegelijk aan je winkelmandje toevoegen. Verwijdere enkele producten uit je winkelmandje, of splits je bestelling op in meerdere bestellingen.
Men with stakes builds on recent discussions of television Gothic by examining the ways in which the Gothic mode is deployed specifically to call into question televisual realism and, with it, conventional depictions of masculinity. Released from the mandate of realism to describe the world as it is supposed to be, television Gothic calls attention to the constructedness of gender - and therefore to the possibility of re-imagining men's agency, authority and the legitimated forms of knowledge with which men are traditionally associated (science in particular). In this context, after an overview of Gothic television's larger history, this study discusses in some depth seven series from the last two decades: American Gothic, Millennium, Angel, Carnivàle, Point Pleasant, Supernatural and American Horror Story.