Standaard Boekhandel gebruikt cookies en gelijkaardige technologieën om de website goed te laten werken en je een betere surfervaring te bezorgen.
Hieronder kan je kiezen welke cookies je wilt inschakelen:
Technische en functionele cookies
Deze cookies zijn essentieel om de website goed te laten functioneren, en laten je toe om bijvoorbeeld in te loggen. Je kan deze cookies niet uitschakelen.
Analytische cookies
Deze cookies verzamelen anonieme informatie over het gebruik van onze website. Op die manier kunnen we de website beter afstemmen op de behoeften van de gebruikers.
Marketingcookies
Deze cookies delen je gedrag op onze website met externe partijen, zodat je op externe platformen relevantere advertenties van Standaard Boekhandel te zien krijgt.
Door een staking bij bpost kan je online bestelling op dit moment iets langer onderweg zijn dan voorzien. Dringend iets nodig? Onze winkels ontvangen jou met open armen!
Afhalen na 1 uur in een winkel met voorraad
Gratis thuislevering in België vanaf € 30
Ruim aanbod met 7 miljoen producten
Door een staking bij bpost kan je online bestelling op dit moment iets langer onderweg zijn dan voorzien. Dringend iets nodig? Onze winkels ontvangen jou met open armen!
Je kan maximaal 250 producten tegelijk aan je winkelmandje toevoegen. Verwijdere enkele producten uit je winkelmandje, of splits je bestelling op in meerdere bestellingen.
Mel Gibson's film, The Passion of the Christ, was released on Ash Wednesday, February 24, 2004 to capacity audiences in theatres and auditoriums across the U.S. and other countries. Prior to the film's release, a groundswell of controversy filled the airwaves and media outlets. Some religious groups protested the film, while others embraced it. Mel Gibson focuses on the Passion not the life nor resurrection of Christ. By doing so, he leaves out most of the elements of the Jesus story familiar to Christians and consequently he adds non-biblical gruesome details foreign to the Gospels. Mel Gibson's Passion: The Film, the Controversy, and Its Implications exposes the flaws of Gibson's cinematic Christ and lays out assertively and persuasively the rationale of Jews and Christians in how to grasp and comprehend the passion and execution of the Christian savior known scripturally as the "King of the Jews."