Standaard Boekhandel gebruikt cookies en gelijkaardige technologieën om de website goed te laten werken en je een betere surfervaring te bezorgen.
Hieronder kan je kiezen welke cookies je wilt inschakelen:
Technische en functionele cookies
Deze cookies zijn essentieel om de website goed te laten functioneren, en laten je toe om bijvoorbeeld in te loggen. Je kan deze cookies niet uitschakelen.
Analytische cookies
Deze cookies verzamelen anonieme informatie over het gebruik van onze website. Op die manier kunnen we de website beter afstemmen op de behoeften van de gebruikers.
Marketingcookies
Deze cookies delen je gedrag op onze website met externe partijen, zodat je op externe platformen relevantere advertenties van Standaard Boekhandel te zien krijgt.
Door een staking bij bpost kan je online bestelling op dit moment iets langer onderweg zijn dan voorzien. Dringend iets nodig? Onze winkels ontvangen jou met open armen!
Afhalen na 1 uur in een winkel met voorraad
Gratis thuislevering in België vanaf € 30
Ruim aanbod met 7 miljoen producten
Door een staking bij bpost kan je online bestelling op dit moment iets langer onderweg zijn dan voorzien. Dringend iets nodig? Onze winkels ontvangen jou met open armen!
Je kan maximaal 250 producten tegelijk aan je winkelmandje toevoegen. Verwijdere enkele producten uit je winkelmandje, of splits je bestelling op in meerdere bestellingen.
Was sind Meinungsfuhrer? Wie uben sie ihren Einfluss aus? Mit welchen Konsequenzen fur die Meinungsbildung? Was unterscheidet uns personlich bekannte Meinungsfuhrer von Online-Opinion-Leadern? Seit der Entdeckung in den 1940er-Jahren ist das Konzept von Meinungsfuhrerschaft und des Flow of Communication Gegenstand sozialwissenschaftlicher Forschung. Der Band gibt aus kommunikationswissenschaftlicher Perspektive einen verstandlichen Uberblick uber zentrale Prozesse und Phanomene von Meinungsfuhrern und Meinungsfuhrerschaft. Neben theoretischen Grundlagen und methodischen Zugangen werden die empirischen Befunde der Meinungsfuhrerforschung zusammengefasst - von den Pionierstudien bis hin zur aktuellen Diskussion von Meinungsfuhrern in Online und Social Media. Das Buch eignet sich als Lehrbuch fur Studierende, als Nachschlagewerk zu zentralen Studien und Befunden sowie als Startpunkt von Forschungen zu dem heute wieder hochaktuellen Phanomen der Meinungsfuhrerschaft in medienvermittelten und direkten sozialen Interaktionen.