Standaard Boekhandel gebruikt cookies en gelijkaardige technologieën om de website goed te laten werken en je een betere surfervaring te bezorgen.
Hieronder kan je kiezen welke cookies je wilt inschakelen:
Technische en functionele cookies
Deze cookies zijn essentieel om de website goed te laten functioneren, en laten je toe om bijvoorbeeld in te loggen. Je kan deze cookies niet uitschakelen.
Analytische cookies
Deze cookies verzamelen anonieme informatie over het gebruik van onze website. Op die manier kunnen we de website beter afstemmen op de behoeften van de gebruikers.
Marketingcookies
Deze cookies delen je gedrag op onze website met externe partijen, zodat je op externe platformen relevantere advertenties van Standaard Boekhandel te zien krijgt.
Je kan maximaal 250 producten tegelijk aan je winkelmandje toevoegen. Verwijdere enkele producten uit je winkelmandje, of splits je bestelling op in meerdere bestellingen.
Leerlingen in het voortgezet onderwijs werken geregeld samen in projecten, of het nu bij de talen, de bètavakken, de zaakvakken, techniek, kunst of vakoverstijgend is. Leerlingen vinden het samenwerken vaak leuk, de opdrachten zijn relevant en de eindproducten doen het goed tijdens een open dag. Maar wat leren ze er eigenlijk van?
De centrale vraag in dit boek is: hoe kun je meer leerrendement halen uit projectonderwijs? Aan de hand van onderwerpen als groepen samenstellen, de samenwerking begeleiden en projecten beoordelen, krijg je antwoord op deze vraag. Het boek bevat veel concrete werkvormen waarmee je direct aan de slag kunt. Ook komen veel docenten aan het woord over hoe zij er in de praktijk voor zorgen dat hun projecten leiden tot groei bij leerlingen.
Dit toegankelijk geschreven boek is een rijke inspiratiebron voor iedere docent die het projectonderwijs naar een hoger plan wil tillen.