Standaard Boekhandel gebruikt cookies en gelijkaardige technologieën om de website goed te laten werken en je een betere surfervaring te bezorgen.
Hieronder kan je kiezen welke cookies je wilt inschakelen:
Technische en functionele cookies
Deze cookies zijn essentieel om de website goed te laten functioneren, en laten je toe om bijvoorbeeld in te loggen. Je kan deze cookies niet uitschakelen.
Analytische cookies
Deze cookies verzamelen anonieme informatie over het gebruik van onze website. Op die manier kunnen we de website beter afstemmen op de behoeften van de gebruikers.
Marketingcookies
Deze cookies delen je gedrag op onze website met externe partijen, zodat je op externe platformen relevantere advertenties van Standaard Boekhandel te zien krijgt.
Je kan maximaal 250 producten tegelijk aan je winkelmandje toevoegen. Verwijdere enkele producten uit je winkelmandje, of splits je bestelling op in meerdere bestellingen.
La medición nos acompaña toda la vida desde que nacemos, y nos permite tomar decisiones y seleccionar las mejores alternativas. Por supuesto, la medición es fundamental para la calidad; de hecho, tanto la gestión de calidad total, como las normas ISO 9000 o Seis Sigma insisten en objetivos cuantificados y la toma de decisiones basadas en hechos. También en la gestión de proyectos o en la de servicios, la definición de indicadores y métricas es uno de los aspectos claves. Todos los modelos de calidad software relacionados con las personas (PSP, TSP, CMMI-PPL, etc.), los procesos (CMMI, ISO/IEC 29110, ISO/IEC 33000, etc.), y los productos (ISO/IEC 25000, CISQ) también destacan la importancia de disponer de métricas útiles, bien definidas y validadas. A lo largo de esta obra se ha combinado el rigor científico con la experiencia práctica, proporcionando una panorámica actual y completa sobre diferentes