Standaard Boekhandel gebruikt cookies en gelijkaardige technologieën om de website goed te laten werken en je een betere surfervaring te bezorgen.
Hieronder kan je kiezen welke cookies je wilt inschakelen:
Technische en functionele cookies
Deze cookies zijn essentieel om de website goed te laten functioneren, en laten je toe om bijvoorbeeld in te loggen. Je kan deze cookies niet uitschakelen.
Analytische cookies
Deze cookies verzamelen anonieme informatie over het gebruik van onze website. Op die manier kunnen we de website beter afstemmen op de behoeften van de gebruikers.
Marketingcookies
Deze cookies delen je gedrag op onze website met externe partijen, zodat je op externe platformen relevantere advertenties van Standaard Boekhandel te zien krijgt.
Je kan maximaal 250 producten tegelijk aan je winkelmandje toevoegen. Verwijdere enkele producten uit je winkelmandje, of splits je bestelling op in meerdere bestellingen.
The majority of Medicare beneficiaries rely on supplemental insurance to help fill the gaps in Medicare's benefit package and to protect themselves from large, unanticipated health care expenses. Although numerous studies have been conducted on Medicare Supplemental insurance ownership, few attempts have been made to explore the decision- making process for purchasing Medigap. This book examined decision factors in the dynamics of private supplemental insurance purchases on the conceptual framework of Bounded Rationality. The study used Multilevel modeling to examine the time-dependent relationship of the Medigap purchasing decision on longitudinal data from the Asset and Health Dynamics Among the Oldest-Old Survey (AHEAD). The study has implications for Medicare policies that are designed to enhance health care coverage while containing health care costs through market competition. It is also important for public agencies and other entities helping the disadvantaged elderly make informed enrollment decisions, and for furthering empirical knowledge and research methodology on the behavioral modeling with respect to health insurance purchases.