Onze Vivlio e-readers ondervinden momenteel synchronisatieproblemen. We doen er alles aan om dit zo snel mogelijk op te lossen. Onze excuses voor het ongemak!
  • Afhalen na 1 uur in een winkel met voorraad
  • Gratis thuislevering in België vanaf € 30
  • Ruim aanbod met 7 miljoen producten
Onze Vivlio e-readers ondervinden momenteel synchronisatieproblemen. We doen er alles aan om dit zo snel mogelijk op te lossen. Onze excuses voor het ongemak!
  • Afhalen na 1 uur in een winkel met voorraad
  • Gratis thuislevering in België vanaf € 30
  • Ruim aanbod met 7 miljoen producten

MediaWriting

Print, Broadcast, and Public Relations

W Richard Whitaker, Ronald D Smith, Janet E Ramsey
Hardcover | Engels
€ 313,95
+ 627 punten
Uitvoering
Levering 1 à 4 weken
Eenvoudig bestellen
Veilig betalen
Gratis thuislevering vanaf € 30 (via bpost)
Gratis levering in je Standaard Boekhandel

Omschrijving

MediaWriting is an introductory, hands-on textbook for students preparing to write in the current multimedia environment. Rather than just talk about the differences among the styles of print, broadcast, and public relations, MediaWriting sythensizes and integrates them, while weaving in basic principles of Internet writing and social media reporting.

Complete with real-world examples, practical writing exercises, and tips and information for entering into the profession, MediaWriting continues to give students the tools they need to become a successful media writer. The new edition has been extensively rewritten to reflect the dynamic nature of the profession, paying significant attention to how the Internet and social media have become essential communication tools for print and broadcast journalists, and public relations professionals.

Further updates and features include:

  • Increased attention to computer-assisted reporting, the preparation of online copy, and social media applications
  • Two new chapters on lead writing and new new media
  • A separate chapter focused solely on ethics
  • Explanatory "how to" boxes that help students understand and retain main themes
  • Illustrative "It Happened to Me" vignettes from the authors' professional experiences
  • Discussion questions and exercises at the end of every chapter
  • Suggested readings that highlight biographies, books, and websites that expand the scope and definition of professionalism

In addition to new multimedia elements, the fourth edition's companion website features enhanced resources for both students and instructors, including chapter overviews, writing tips, a test bank, sample critiques, and a sample syllabus.

Specificaties

Betrokkenen

Auteur(s):
Uitgeverij:

Inhoud

Aantal bladzijden:
380
Taal:
Engels

Eigenschappen

Productcode (EAN):
9780415891806
Verschijningsdatum:
19/01/2012
Uitvoering:
Hardcover
Formaat:
Ongenaaid / garenloos gebonden
Afmetingen:
193 mm x 236 mm
Gewicht:
793 g
Standaard Boekhandel

Alleen bij Standaard Boekhandel

+ 627 punten op je klantenkaart van Standaard Boekhandel
E-BOOK ACTIE

Tot meer dan 50% korting

op een selectie e-books
E-BOOK ACTIE
E-book kortingen
Standaard Boekhandel

Beoordelingen

We publiceren alleen reviews die voldoen aan de voorwaarden voor reviews. Bekijk onze voorwaarden voor reviews.