Standaard Boekhandel gebruikt cookies en gelijkaardige technologieën om de website goed te laten werken en je een betere surfervaring te bezorgen.
Hieronder kan je kiezen welke cookies je wilt inschakelen:
Technische en functionele cookies
Deze cookies zijn essentieel om de website goed te laten functioneren, en laten je toe om bijvoorbeeld in te loggen. Je kan deze cookies niet uitschakelen.
Analytische cookies
Deze cookies verzamelen anonieme informatie over het gebruik van onze website. Op die manier kunnen we de website beter afstemmen op de behoeften van de gebruikers.
Marketingcookies
Deze cookies delen je gedrag op onze website met externe partijen, zodat je op externe platformen relevantere advertenties van Standaard Boekhandel te zien krijgt.
Je kan maximaal 250 producten tegelijk aan je winkelmandje toevoegen. Verwijdere enkele producten uit je winkelmandje, of splits je bestelling op in meerdere bestellingen.
Examines the issues of media diplomacy, cultural conflicts, and propagation of consensus in the area of China-Africa relations
Focuses on the problematic of communication itself and the mediated narratives and discourses emerging from those more tangible facades of China- Africa relations
Based on the research project "The Voice of China in Africa: Media and Soft Power" funded by the Norwegian Research Council under administration of Chr. Michelsen Institute, it brings together African, Chinese and European perspectives, fusing sociological analysis, international relations studies with media research