Standaard Boekhandel gebruikt cookies en gelijkaardige technologieën om de website goed te laten werken en je een betere surfervaring te bezorgen.
Hieronder kan je kiezen welke cookies je wilt inschakelen:
Technische en functionele cookies
Deze cookies zijn essentieel om de website goed te laten functioneren, en laten je toe om bijvoorbeeld in te loggen. Je kan deze cookies niet uitschakelen.
Analytische cookies
Deze cookies verzamelen anonieme informatie over het gebruik van onze website. Op die manier kunnen we de website beter afstemmen op de behoeften van de gebruikers.
Marketingcookies
Deze cookies delen je gedrag op onze website met externe partijen, zodat je op externe platformen relevantere advertenties van Standaard Boekhandel te zien krijgt.
Je kan maximaal 250 producten tegelijk aan je winkelmandje toevoegen. Verwijdere enkele producten uit je winkelmandje, of splits je bestelling op in meerdere bestellingen.
This collection engages the challenges and opportunities for doing theology in the context or age of media. The intersection of media with theology is reciprocating: media boosts theology in its functions to inform, connect and educate; theology humbles the globalizing media with a reminder - media is in mediation but not in domination. Media and theology thus intersect at mediating (negotiating, interceding, resisting, protesting) and they should avoid the temptation to colonize. The essays are presented in two overlapping clusters: Mediascapes (intersection of media and a selection of land- and sea-scapes) and Mediations (implications of mediating theology for interrogating hegemonies). The topics addressed include social media and #tag cultures, the fourth industrial revolution and artificial intelligence, homiletics, social resistance, Palestine, Latin America, climate change, and Covid-19.