Wil je zeker zijn dat je cadeautjes op tijd onder de kerstboom liggen? Onze winkels ontvangen jou met open armen. Nu met extra openingsuren op zondag!
  • Afhalen na 1 uur in een winkel met voorraad
  • Gratis thuislevering in België vanaf € 30
  • Ruim aanbod met 7 miljoen producten
Wil je zeker zijn dat je cadeautjes op tijd onder de kerstboom liggen? Onze winkels ontvangen jou met open armen. Nu met extra openingsuren op zondag!
  • Afhalen na 1 uur in een winkel met voorraad
  • Gratis thuislevering in België vanaf € 30
  • Ruim aanbod met 7 miljoen producten

Media Studies

A Reader - 3nd Edition

Sue Thornham
Paperback | Engels
€ 64,45
+ 128 punten
Levering 2 à 3 weken
Eenvoudig bestellen
Veilig betalen
Gratis thuislevering vanaf € 30 (via bpost)
Gratis levering in je Standaard Boekhandel

Omschrijving

Essays on new theories, methods, and research for the field of media studies

Media Studies: A Reader introduces a full range of theoretical perspectives through which the media may be explored, analyzed, critiqued, and understood. This reader includes essential essays from writers such as Raymond Williams, Stuart Hall, Marshall McLuhan, Jürgen Habermas, Jean Baudrillard, and Michel Foucault, whose work was central to forming the field. It also includes wide ranging work on current media formations from key contemporary theorists, including Paul Gilroy, Angela McRobbie, and Nick Couldry. Finally, Media Studies: A Reader looks to the future, exploring new media formations and their significance through the work of Mark Andrejevic, Lev Manovitch, Jonathan Sterne, Janice Radway, Ien Ang, David Morley, Linda Williams, and others.

The sixty-seven readings are divided into two main parts. "Studying the Media" begins with a section on key theoretical perspectives and follows this with five sections opening up questions around the Public Sphere, Representation, Feminism and Gender, Audiences, and Everyday Life. The second part, "Case Studies," brings together concrete examples of how theoretical approaches can be realized through a series of case studies, covering, for instance, reality TV, news, advertising, and new media.

With easy-to-follow introductions and guides to further reading accompanying each section, Media Studies: A Reader equips the student to engage with key debates in the field. With over 60% new material, this new edition updates all sections with a rich selection of contemporary writing complementing media studies classics. In addition, further reading lists have been comprehensively updated and introductory essays to each section have been expanded and re-written.

Specificaties

Betrokkenen

Auteur(s):
Uitgeverij:

Inhoud

Aantal bladzijden:
912
Taal:
Engels

Eigenschappen

Productcode (EAN):
9780814796269
Verschijningsdatum:
1/03/2010
Uitvoering:
Paperback
Formaat:
Trade paperback (VS)
Afmetingen:
175 mm x 251 mm
Gewicht:
1542 g
Standaard Boekhandel

Alleen bij Standaard Boekhandel

+ 128 punten op je klantenkaart van Standaard Boekhandel
E-BOOK ACTIE

Tot meer dan 50% korting

op een selectie e-books
E-BOOK ACTIE
E-book kortingen
Standaard Boekhandel

Beoordelingen

We publiceren alleen reviews die voldoen aan de voorwaarden voor reviews. Bekijk onze voorwaarden voor reviews.