Standaard Boekhandel gebruikt cookies en gelijkaardige technologieën om de website goed te laten werken en je een betere surfervaring te bezorgen.
Hieronder kan je kiezen welke cookies je wilt inschakelen:
Technische en functionele cookies
Deze cookies zijn essentieel om de website goed te laten functioneren, en laten je toe om bijvoorbeeld in te loggen. Je kan deze cookies niet uitschakelen.
Analytische cookies
Deze cookies verzamelen anonieme informatie over het gebruik van onze website. Op die manier kunnen we de website beter afstemmen op de behoeften van de gebruikers.
Marketingcookies
Deze cookies delen je gedrag op onze website met externe partijen, zodat je op externe platformen relevantere advertenties van Standaard Boekhandel te zien krijgt.
Je kan maximaal 250 producten tegelijk aan je winkelmandje toevoegen. Verwijdere enkele producten uit je winkelmandje, of splits je bestelling op in meerdere bestellingen.
In Media-Made Dixie Jack Kirby shows how the American public's perceptions of the South have been influenced, even controlled, by the mass communications media. In this newly updated edition, Kirby surveys major movies, radio and television shows, plays, popular histories, and music from the turn of the century through the 1980s. He documents a progression in the national image of the South from the cracker wasteland of Erskine Caldwell's God's Little Acre to the antebellum wonderland of Hollywood's Shirley Temple-"Bojangles" Robinson musicals; from William Styron's searching account of the Old South in Confessions of Nat Turner to the New South ingenuity of Jimmy Carter and Ted Turner; and from the regressive back-roads of television's The Dukes of Hazzard to the complex reconciliation found in Alice Walker's and Steven Spielberg's The Color Purple.