• Afhalen na 1 uur in een winkel met voorraad
  • Gratis thuislevering in België vanaf € 30
  • Ruim aanbod met 7 miljoen producten
  • Afhalen na 1 uur in een winkel met voorraad
  • Gratis thuislevering in België vanaf € 30
  • Ruim aanbod met 7 miljoen producten

Media Criticism in a Digital Age

Professional And Consumer Considerations

Peter B Orlik
Paperback | Engels
€ 97,45
+ 194 punten
Uitvoering
Levering 1 à 2 weken
Eenvoudig bestellen
Veilig betalen
Gratis thuislevering vanaf € 30 (via bpost)
Gratis levering in je Standaard Boekhandel

Omschrijving

Media Criticism in a Digital Age introduces readers to a variety of critical approaches to audio and video discourse on radio, television and the Internet. It is intended for those preparing for electronic media careers as well as for anyone seeking to enhance their media literacy. This book takes the unequivocal view that the material heard and seen over digital media is worthy of serious consideration.

Media Criticism in a Digital Age applies key aesthetic, sociological, philosophical, psychological, structural and economic principles to arrive at a comprehensive evaluation of programming and advertising content. It offers a rich blend of insights from both industry and academic authorities. These insights range from the observations of Plato and Aristotle to the research that motivates twenty-first century marketing and advertising. Key features of the book are comprised of:

  • multiple video examples including commercials, cartoons and custom graphics to illustrate core critical concepts;
  • chapters reflecting today's media world, including coverage of broadband and social media issues;
  • fifty perceptive critiques penned by a variety of widely respected media observers and;
  • a supplementary website for professors that provides suggested exercises to accompany each chapter (www.routledge .com/cw/orlik)

Media Criticism in a Digital Age

equips emerging media professionals as well as perceptive consumers with the evaluative tools to maximize their media understanding and enjoyment.

Specificaties

Betrokkenen

Auteur(s):
Uitgeverij:

Inhoud

Aantal bladzijden:
624
Taal:
Engels

Eigenschappen

Productcode (EAN):
9781138913189
Verschijningsdatum:
3/08/2015
Uitvoering:
Paperback
Formaat:
Trade paperback (VS)
Afmetingen:
178 mm x 251 mm
Gewicht:
1301 g
Standaard Boekhandel

Alleen bij Standaard Boekhandel

+ 194 punten op je klantenkaart van Standaard Boekhandel
BOOK FRIDAY

50% korting

op een grote selectie boeken
BOOK FRIDAY
Black Friday: 50% korting op boeken
E-BOOK ACTIE

Tot meer dan 50% korting

op een selectie e-books
E-BOOK ACTIE
E-book kortingen
Standaard Boekhandel

Beoordelingen

We publiceren alleen reviews die voldoen aan de voorwaarden voor reviews. Bekijk onze voorwaarden voor reviews.