Bedankt voor het vertrouwen het afgelopen jaar! Om jou te bedanken bieden we GRATIS verzending aan op alles gedurende de hele maand januari.
  • Afhalen na 1 uur in een winkel met voorraad
  • Gratis thuislevering in België
  • Ruim aanbod met 7 miljoen producten
Bedankt voor het vertrouwen het afgelopen jaar! Om jou te bedanken bieden we GRATIS verzending aan op alles gedurende de hele maand januari.
  • Afhalen na 1 uur in een winkel met voorraad
  • Gratis thuislevering in België
  • Ruim aanbod met 7 miljoen producten

Media and Society

Power, Platforms, and Participation

Nicholas Carah
Hardcover | Engels
€ 261,45
+ 522 punten
Uitvoering
Levering 2 à 3 weken
Eenvoudig bestellen
Veilig betalen
In januari gratis thuislevering in België (via bpost)
Gratis levering in je Standaard Boekhandel

Omschrijving

How do media platforms organise social life?
How do media empower or disempower our identities?
How do we understand the impact of algorithms?
How are media audiences produced and managed?

Media & Society introduces the role of the media in social, cultural, political and economic life, unpacking the increasing entanglement of digital media technology with our everyday lives.

It explores the relationship between meaning and power in an age of participatory culture, social media and digital platforms. An age where we both create and consume content, and where we both give and gain attention - translating our social lives into huge flows of data.

Associate Professor Nicholas Carah shows how a critical approach to power helps us not only to understand the role media play in shaping the social, but also how we can become critically informed media citizens ourselves, able to participate and be heard in meaningful ways.

Media & Society expertly introduces all the key concepts and ideas you need to know, and then puts theory into practice by tying them to contemporary case studies. From using Ghostery to track how your personal data is being collected, to exploring misinformation on social media via Youtube, to the reality of internships and freelancing in today's digital media industry.

It is essential reading for students of media, communication and cultural studies.

Specificaties

Betrokkenen

Auteur(s):
Uitgeverij:

Inhoud

Aantal bladzijden:
416
Taal:
Engels

Eigenschappen

Productcode (EAN):
9781529707960
Verschijningsdatum:
3/06/2021
Uitvoering:
Hardcover
Formaat:
Genaaid
Afmetingen:
190 mm x 235 mm
Gewicht:
925 g
Standaard Boekhandel

Alleen bij Standaard Boekhandel

+ 522 punten op je klantenkaart van Standaard Boekhandel
SOLDEN

30% korting

op een mooie selectie boeken en papierwaren
SOLDEN
Solden: 30% korting op boeken en papierwaren
E-BOOK ACTIE

Tot meer dan 50% korting

op een selectie e-books
E-BOOK ACTIE
E-book kortingen
Standaard Boekhandel

Beoordelingen

We publiceren alleen reviews die voldoen aan de voorwaarden voor reviews. Bekijk onze voorwaarden voor reviews.