Onze Vivlio e-readers ondervinden momenteel synchronisatieproblemen. We doen er alles aan om dit zo snel mogelijk op te lossen. Onze excuses voor het ongemak!
  • Afhalen na 1 uur in een winkel met voorraad
  • Gratis thuislevering in België vanaf € 30
  • Ruim aanbod met 7 miljoen producten
Onze Vivlio e-readers ondervinden momenteel synchronisatieproblemen. We doen er alles aan om dit zo snel mogelijk op te lossen. Onze excuses voor het ongemak!
  • Afhalen na 1 uur in een winkel met voorraad
  • Gratis thuislevering in België vanaf € 30
  • Ruim aanbod met 7 miljoen producten
  1. Boeken
  2. Non-fictie
  3. Mens & Maatschappij
  4. Sociologie
  5. Media and Everyday Life in Modern Society

Media and Everyday Life in Modern Society

Shaun Moores
Paperback | Engels
€ 43,45
+ 86 punten
Levertermijn 1 à 4 weken
Eenvoudig bestellen
Veilig betalen
Gratis thuislevering vanaf € 30 (via bpost)
Gratis levering in je Standaard Boekhandel

Omschrijving

What position have television, radio and other electronic media like telephones and computers come to occupy in people's day-to-day lives and social relationships?How do these communication and information technologies get used and made sense of in local settings such as the household and the urban neighbourhood?How have they helped to construct new arrangements of time, space and place in a culture with globalising tendencies?What types of identity, experience and interaction do the electronic media make available to their different audiences or users?In this accessibly written book, Shaun Moores offers a particular set of answers to these general questions for media and cultural studies, drawing on a range of his investigations and reflections on media and everyday life in modern society. Combining theory with empirical research, he engages with the ideas of key thinkers - such as Giddens, Goffman, Hall and Williams - whilst also referring to detailed ethnographic and historical data. Specific topics discussed by the author include the domestic consumption of broadcasting, the formation of imagined communities and the presentation of self in mediated encounters.

Specificaties

Betrokkenen

Auteur(s):
Uitgeverij:

Inhoud

Aantal bladzijden:
176
Taal:
Engels

Eigenschappen

Productcode (EAN):
9780748611799
Verschijningsdatum:
27/03/2000
Uitvoering:
Paperback
Formaat:
Trade paperback (VS)
Afmetingen:
156 mm x 233 mm
Gewicht:
272 g
Standaard Boekhandel

Alleen bij Standaard Boekhandel

+ 86 punten op je klantenkaart van Standaard Boekhandel
E-BOOK ACTIE

Tot meer dan 50% korting

op een selectie e-books
E-BOOK ACTIE
E-book kortingen
Standaard Boekhandel

Beoordelingen

We publiceren alleen reviews die voldoen aan de voorwaarden voor reviews. Bekijk onze voorwaarden voor reviews.