Standaard Boekhandel gebruikt cookies en gelijkaardige technologieën om de website goed te laten werken en je een betere surfervaring te bezorgen.
Hieronder kan je kiezen welke cookies je wilt inschakelen:
Standaard Boekhandel gebruikt cookies en gelijkaardige technologieën om de website goed te laten werken en je een betere surfervaring te bezorgen.
We gebruiken cookies om:
De website vlot te laten werken, de beveiliging te verbeteren en fraude te voorkomen
Inzicht te krijgen in het gebruik van de website, om zo de inhoud en functionaliteiten ervan te verbeteren
Je op externe platformen de meest relevante advertenties te kunnen tonen
Je cookievoorkeuren
Standaard Boekhandel gebruikt cookies en gelijkaardige technologieën om de website goed te laten werken en je een betere surfervaring te bezorgen.
Hieronder kan je kiezen welke cookies je wilt inschakelen:
Technische en functionele cookies
Deze cookies zijn essentieel om de website goed te laten functioneren, en laten je toe om bijvoorbeeld in te loggen. Je kan deze cookies niet uitschakelen.
Analytische cookies
Deze cookies verzamelen anonieme informatie over het gebruik van onze website. Op die manier kunnen we de website beter afstemmen op de behoeften van de gebruikers.
Marketingcookies
Deze cookies delen je gedrag op onze website met externe partijen, zodat je op externe platformen relevantere advertenties van Standaard Boekhandel te zien krijgt.
Je kan maximaal 250 producten tegelijk aan je winkelmandje toevoegen. Verwijdere enkele producten uit je winkelmandje, of splits je bestelling op in meerdere bestellingen.
What position have television, radio and other electronic media like telephones and computers come to occupy in people's day-to-day lives and social relationships?How do these communication and information technologies get used and made sense of in local settings such as the household and the urban neighbourhood?How have they helped to construct new arrangements of time, space and place in a culture with globalising tendencies?What types of identity, experience and interaction do the electronic media make available to their different audiences or users?In this accessibly written book, Shaun Moores offers a particular set of answers to these general questions for media and cultural studies, drawing on a range of his investigations and reflections on media and everyday life in modern society. Combining theory with empirical research, he engages with the ideas of key thinkers - such as Giddens, Goffman, Hall and Williams - whilst also referring to detailed ethnographic and historical data. Specific topics discussed by the author include the domestic consumption of broadcasting, the formation of imagined communities and the presentation of self in mediated encounters.