Standaard Boekhandel gebruikt cookies en gelijkaardige technologieën om de website goed te laten werken en je een betere surfervaring te bezorgen.
Hieronder kan je kiezen welke cookies je wilt inschakelen:
Standaard Boekhandel gebruikt cookies en gelijkaardige technologieën om de website goed te laten werken en je een betere surfervaring te bezorgen.
We gebruiken cookies om:
De website vlot te laten werken, de beveiliging te verbeteren en fraude te voorkomen
Inzicht te krijgen in het gebruik van de website, om zo de inhoud en functionaliteiten ervan te verbeteren
Je op externe platformen de meest relevante advertenties te kunnen tonen
Je cookievoorkeuren
Standaard Boekhandel gebruikt cookies en gelijkaardige technologieën om de website goed te laten werken en je een betere surfervaring te bezorgen.
Hieronder kan je kiezen welke cookies je wilt inschakelen:
Technische en functionele cookies
Deze cookies zijn essentieel om de website goed te laten functioneren, en laten je toe om bijvoorbeeld in te loggen. Je kan deze cookies niet uitschakelen.
Analytische cookies
Deze cookies verzamelen anonieme informatie over het gebruik van onze website. Op die manier kunnen we de website beter afstemmen op de behoeften van de gebruikers.
Marketingcookies
Deze cookies delen je gedrag op onze website met externe partijen, zodat je op externe platformen relevantere advertenties van Standaard Boekhandel te zien krijgt.
Je kan maximaal 250 producten tegelijk aan je winkelmandje toevoegen. Verwijdere enkele producten uit je winkelmandje, of splits je bestelling op in meerdere bestellingen.
#MedeaHaVuelto, el nuevo libro de Angélica Morales (Teruel, 1970) editado por Pregunta, supone una revisión del mito griego de Medea y, a su vez, una reescritura del mismo en clave contemporánea, intensa, feminista y rotunda. La escritora Ana Alcolea, en el prólogo del libro, destaca que: "Los versos de Angélica Morales vuelven sus ojos al mito de Medea, y desde el primer momento, ya en la cita homérica, hay un homenaje a la literatura clásica, porque ella recoge la esencia de lo peor y de lo mejor de los seres humanos y de los seres divinos. Por los poemas se pasea Medea, sí, pero también Helena, que tuvo que renunciar a su belleza para "vestirse de nada". Y las mujeres que no han formado parte de la literatura, pero que han sido y son las entrañas de la humanidad, las guardianas de los recuerdos de vivos y de muertos: "Mujeres que tienen las venas gordas en las manos / por las que pasan nadando todos sus muertos"".