• Afhalen na 1 uur in een winkel met voorraad
  • Gratis thuislevering in België vanaf € 30
  • Ruim aanbod met 7 miljoen producten
  • Afhalen na 1 uur in een winkel met voorraad
  • Gratis thuislevering in België vanaf € 30
  • Ruim aanbod met 7 miljoen producten
  1. Boeken
  2. Non-fictie
  3. Economie & Management
  4. Boekhouding & Accountancy
  5. Measuring the Service Quality in Retail Stores Using Rsqs Model

Measuring the Service Quality in Retail Stores Using Rsqs Model

Faizan Ali
Paperback | Engels
€ 48,45
+ 96 punten
Levertermijn 1 à 4 weken
Eenvoudig bestellen
Veilig betalen
Gratis thuislevering vanaf € 30 (via bpost)
Gratis levering in je Standaard Boekhandel

Omschrijving

Service quality is a critical component of customer perceptions about the service. Customers perceive services in terms of its quality and how satisfied they are overall with their experiences. In retail in particular, margins are tightly squeezed and therefore customer service quality may be the key indicator of added value. RSQS is the model specifically designed to measure the service quality of Retail Stores. Using dimensions i.e., physical looks, convenience, reliability, personal interaction, problem solving and general policy, this model is used to measure service quality at SportsDirect in Wrexham. The primary or principal data collected in this study has been from two branches of SportsDirect in Wrexham. These have been collected from 300 customers using convenience sampling. From the gap score analysis carried out, it was found that, the overall service quality is low as perceived by customers in SportsDirect stores and hence no customer satisfaction is observed. Also consumers receive less than expected experience from the SportsDirect stores.

Specificaties

Betrokkenen

Auteur(s):
Uitgeverij:

Inhoud

Aantal bladzijden:
80
Taal:
Engels

Eigenschappen

Productcode (EAN):
9783845476452
Verschijningsdatum:
1/09/2011
Uitvoering:
Paperback
Formaat:
Trade paperback (VS)
Afmetingen:
152 mm x 229 mm
Gewicht:
127 g
Standaard Boekhandel

Alleen bij Standaard Boekhandel

+ 96 punten op je klantenkaart van Standaard Boekhandel
KOM LANGS IN ONZE WINKELS

Hoera! Het is weer het Feest van het Boek

van 31/10 t.e.m. 03/11
KOM LANGS IN ONZE WINKELS
Feest van het Boek
WEDSTRIJD

Alleen in onze winkels: koop een boek en win een boekenfeest bij je thuis

Jij kiest welke topauteur misschien bij jou over de vloer komt!
WEDSTRIJD
Win een boekenfeest bij je thuis
E-BOOK ACTIE

Tot meer dan 50% korting

op een selectie e-books
E-BOOK ACTIE
E-book kortingen
Standaard Boekhandel

Beoordelingen

We publiceren alleen reviews die voldoen aan de voorwaarden voor reviews. Bekijk onze voorwaarden voor reviews.