Onze Vivlio e-readers ondervinden momenteel synchronisatieproblemen. We doen er alles aan om dit zo snel mogelijk op te lossen. Onze excuses voor het ongemak!
  • Afhalen na 1 uur in een winkel met voorraad
  • Gratis thuislevering in België vanaf € 30
  • Ruim aanbod met 7 miljoen producten
Onze Vivlio e-readers ondervinden momenteel synchronisatieproblemen. We doen er alles aan om dit zo snel mogelijk op te lossen. Onze excuses voor het ongemak!
  • Afhalen na 1 uur in een winkel met voorraad
  • Gratis thuislevering in België vanaf € 30
  • Ruim aanbod met 7 miljoen producten

Measuring Service Performance

Practical Research for Better Quality. Ralf Lisch

Ralf Lisch
Hardcover | Engels | Gower Applied Research
€ 195,95
+ 391 punten
Levering 1 à 2 weken
Eenvoudig bestellen
Veilig betalen
Gratis thuislevering vanaf € 30 (via bpost)
Gratis levering in je Standaard Boekhandel

Omschrijving

In service societies, the tertiary sector has long become the primary sector in terms of GDP and employment. Quality research and testing means better service, and success in the service industries demands quality. Nonetheless, complaints about insufficient, inconsistent or bad service abound. Quality decides on success and failure. Where so much is at stake, management decisions call for systematic research and consumers look for relevant results that provide guidance in complex markets. Research into quality and customer satisfaction gets to the core of a business. However, many so-called studies hardly meet essential criteria of empirical research and deliver artefacts rather than facts. This book puts an end to common misconceptions of quality studies. Measuring Service Performance is an appeal for an approach to quality research that meets quality criteria itself. It is a compelling argument against widespread but rather dubious dealings with measurement, data and statistics. Ralf Lisch calls for a reconsideration of the research process, focussing on content instead of method and adding meaning to results. Because service excellence deserves research excellence. Written in a practical, accessible style, the book offers practitioners as well as market researchers, MBA students and others involved in the service sector a critical analysis and discussion of the essentials of 'Practical Research for Better Quality'.

Specificaties

Betrokkenen

Auteur(s):
Uitgeverij:

Inhoud

Aantal bladzijden:
214
Taal:
Engels
Reeks:

Eigenschappen

Productcode (EAN):
9781472411914
Verschijningsdatum:
21/03/2014
Uitvoering:
Hardcover
Formaat:
Genaaid
Afmetingen:
175 mm x 246 mm
Gewicht:
588 g
Standaard Boekhandel

Alleen bij Standaard Boekhandel

+ 391 punten op je klantenkaart van Standaard Boekhandel
E-BOOK ACTIE

Tot meer dan 50% korting

op een selectie e-books
E-BOOK ACTIE
E-book kortingen
Standaard Boekhandel

Beoordelingen

We publiceren alleen reviews die voldoen aan de voorwaarden voor reviews. Bekijk onze voorwaarden voor reviews.