Standaard Boekhandel gebruikt cookies en gelijkaardige technologieën om de website goed te laten werken en je een betere surfervaring te bezorgen.
Hieronder kan je kiezen welke cookies je wilt inschakelen:
Technische en functionele cookies
Deze cookies zijn essentieel om de website goed te laten functioneren, en laten je toe om bijvoorbeeld in te loggen. Je kan deze cookies niet uitschakelen.
Analytische cookies
Deze cookies verzamelen anonieme informatie over het gebruik van onze website. Op die manier kunnen we de website beter afstemmen op de behoeften van de gebruikers.
Marketingcookies
Deze cookies delen je gedrag op onze website met externe partijen, zodat je op externe platformen relevantere advertenties van Standaard Boekhandel te zien krijgt.
Door een staking bij bpost kan je online bestelling op dit moment iets langer onderweg zijn dan voorzien. Dringend iets nodig? Onze winkels ontvangen jou met open armen!
Afhalen na 1 uur in een winkel met voorraad
Gratis thuislevering in België vanaf € 30
Ruim aanbod met 7 miljoen producten
Door een staking bij bpost kan je online bestelling op dit moment iets langer onderweg zijn dan voorzien. Dringend iets nodig? Onze winkels ontvangen jou met open armen!
Je kan maximaal 250 producten tegelijk aan je winkelmandje toevoegen. Verwijdere enkele producten uit je winkelmandje, of splits je bestelling op in meerdere bestellingen.
The use of e-learning as an educational tool is skyrocketing both within educational institutions and corporate organizations. Clearly, organizations see e-learning as a value-add that can favorably impact their business. Benefits include improved workforce effectiveness, reduced training costs, and improved workforce retention. But with any new technological advancement in learning and education comes change and numerous questions are being asked by various stakeholders about just how useful e- learning is to an organzation? A more recent question has come to the forefront, where corporate executives are asking "Are our e-learning programs effective in delivering the benefits we expected?" This book and investigation is in response to the compelling pressures to better understand the effectiveness of e-learning programs within organizations, and examining if a scorecard could be developed to measure the on-going effectiveness from various stakeholder's perspectives. Brian Petersen Ph.D. is a Partner of inteLogica's Enterprise Learning Division and Managing Partner of Elite Training Consultants.