Door een staking bij bpost kan je online bestelling op dit moment iets langer onderweg zijn dan voorzien. Dringend iets nodig? Onze winkels ontvangen jou met open armen!
  • Afhalen na 1 uur in een winkel met voorraad
  • Gratis thuislevering in België vanaf € 30
  • Ruim aanbod met 7 miljoen producten
Door een staking bij bpost kan je online bestelling op dit moment iets langer onderweg zijn dan voorzien. Dringend iets nodig? Onze winkels ontvangen jou met open armen!
  • Afhalen na 1 uur in een winkel met voorraad
  • Gratis thuislevering in België vanaf € 30
  • Ruim aanbod met 7 miljoen producten
  1. Boeken
  2. Non-fictie
  3. Economie & Management
  4. Management & Bedrijfskunde
  5. Measuring and Accounting for Innovation in the Twenty-First Century

Measuring and Accounting for Innovation in the Twenty-First Century

€ 151,45
+ 302 punten
Levering 1 à 2 weken
Eenvoudig bestellen
Veilig betalen
Gratis thuislevering vanaf € 30 (via bpost)
Gratis levering in je Standaard Boekhandel

Omschrijving

Measuring innovation is a challenging task, both for researchers and for national statisticians, and it is increasingly important in light of the ongoing digital revolution. National accounts and many other economic statistics were designed before the emergence of the digital economy and the growth in importance of intangible capital. They do not yet fully capture the wide range of innovative activity that is observed in modern economies. This volume examines how to measure innovation, track its effects on economic activity and on prices, and understand how it has changed the structure of production processes, labor markets, and organizational form and operation in business. The contributors explore new approaches to and data sources for measurement, such as collecting data for a particular innovation as opposed to a firm and using trademarks for tracking innovation. They also consider the connections between university-based R&D and business start-ups and the potential impacts of innovation on income distribution. The research suggests strategies for expanding current measurement frameworks to better capture innovative activity, including developing more detailed tracking of global value chains to identify innovation across time and space and expanding the measurement of innovation's impacts on GDP in fields such as consumer content delivery and cloud computing.

Specificaties

Betrokkenen

Uitgeverij:

Inhoud

Aantal bladzijden:
776
Taal:
Engels
Reeks:

Eigenschappen

Productcode (EAN):
9780226728179
Verschijningsdatum:
12/05/2021
Uitvoering:
Hardcover
Formaat:
Genaaid
Afmetingen:
160 mm x 226 mm
Gewicht:
979 g
Standaard Boekhandel

Alleen bij Standaard Boekhandel

+ 302 punten op je klantenkaart van Standaard Boekhandel
E-BOOK ACTIE

Tot meer dan 50% korting

op een selectie e-books
E-BOOK ACTIE
E-book kortingen
Standaard Boekhandel

Beoordelingen

We publiceren alleen reviews die voldoen aan de voorwaarden voor reviews. Bekijk onze voorwaarden voor reviews.