Standaard Boekhandel gebruikt cookies en gelijkaardige technologieën om de website goed te laten werken en je een betere surfervaring te bezorgen.
Hieronder kan je kiezen welke cookies je wilt inschakelen:
Standaard Boekhandel gebruikt cookies en gelijkaardige technologieën om de website goed te laten werken en je een betere surfervaring te bezorgen.
We gebruiken cookies om:
De website vlot te laten werken, de beveiliging te verbeteren en fraude te voorkomen
Inzicht te krijgen in het gebruik van de website, om zo de inhoud en functionaliteiten ervan te verbeteren
Je op externe platformen de meest relevante advertenties te kunnen tonen
Je cookievoorkeuren
Standaard Boekhandel gebruikt cookies en gelijkaardige technologieën om de website goed te laten werken en je een betere surfervaring te bezorgen.
Hieronder kan je kiezen welke cookies je wilt inschakelen:
Technische en functionele cookies
Deze cookies zijn essentieel om de website goed te laten functioneren, en laten je toe om bijvoorbeeld in te loggen. Je kan deze cookies niet uitschakelen.
Analytische cookies
Deze cookies verzamelen anonieme informatie over het gebruik van onze website. Op die manier kunnen we de website beter afstemmen op de behoeften van de gebruikers.
Marketingcookies
Deze cookies delen je gedrag op onze website met externe partijen, zodat je op externe platformen relevantere advertenties van Standaard Boekhandel te zien krijgt.
Je kan maximaal 250 producten tegelijk aan je winkelmandje toevoegen. Verwijdere enkele producten uit je winkelmandje, of splits je bestelling op in meerdere bestellingen.
Il est indeniable que Thomas d'Aquin fit preuve d'une grande originalite metaphysique parmi ses contemporains. Or, ses avancees concernant la signification de l'esse ou l'unicite de la forme substantielle ne peuvent etre adequatement saisies independamment d'une comprehension tout aussi originale de la matiere, concue notamment comme pure puissance. Cette etude tyche de saisir les implications de la conception thomasienne de la matiere dans les differents domaines de sa pensee, de la physique a la metaphysique, en passant par les fondations, dans la constitution meme de la substance, des theories de la connaissance, de l'agir moral et de l'apprehension du beau. On y decouvre une conception de la substance-sujet au sens fort qui se montre pourtant, au coeur meme de ses principes constitutifs, radicalement ouverte a l'originalite de l'Alterite sous ses diverses formes.