Standaard Boekhandel gebruikt cookies en gelijkaardige technologieën om de website goed te laten werken en je een betere surfervaring te bezorgen.
Hieronder kan je kiezen welke cookies je wilt inschakelen:
Standaard Boekhandel gebruikt cookies en gelijkaardige technologieën om de website goed te laten werken en je een betere surfervaring te bezorgen.
We gebruiken cookies om:
De website vlot te laten werken, de beveiliging te verbeteren en fraude te voorkomen
Inzicht te krijgen in het gebruik van de website, om zo de inhoud en functionaliteiten ervan te verbeteren
Je op externe platformen de meest relevante advertenties te kunnen tonen
Je cookievoorkeuren
Standaard Boekhandel gebruikt cookies en gelijkaardige technologieën om de website goed te laten werken en je een betere surfervaring te bezorgen.
Hieronder kan je kiezen welke cookies je wilt inschakelen:
Technische en functionele cookies
Deze cookies zijn essentieel om de website goed te laten functioneren, en laten je toe om bijvoorbeeld in te loggen. Je kan deze cookies niet uitschakelen.
Analytische cookies
Deze cookies verzamelen anonieme informatie over het gebruik van onze website. Op die manier kunnen we de website beter afstemmen op de behoeften van de gebruikers.
Marketingcookies
Deze cookies delen je gedrag op onze website met externe partijen, zodat je op externe platformen relevantere advertenties van Standaard Boekhandel te zien krijgt.
Wil je zeker zijn dat je cadeautjes op tijd onder de kerstboom liggen? Onze winkels ontvangen jou met open armen. Nu met extra openingsuren op zondag!
Afhalen na 1 uur in een winkel met voorraad
Gratis thuislevering in België vanaf € 30
Ruim aanbod met 7 miljoen producten
Wil je zeker zijn dat je cadeautjes op tijd onder de kerstboom liggen? Onze winkels ontvangen jou met open armen. Nu met extra openingsuren op zondag!
Je kan maximaal 250 producten tegelijk aan je winkelmandje toevoegen. Verwijdere enkele producten uit je winkelmandje, of splits je bestelling op in meerdere bestellingen.
Marketers globally rate email marketing as the most powerful online marketing strategy and the one which delivers the best return on investment. Email marketing has a very low cost per acquisition. In other words it is very cheap to acquire and retain customers through emails compared to other marketing channels. There is a reason, your inbox is always full of emails. Email marketing works and it works wonders, provided you know how to deliver your emails in your subscribers' inbox. However the problem is, one in five emails do not reach the inbox. They are either sent to spam folders or are blocked. The percentage of emails that were sent to mailboxes and did not bounce is called the 'Delivery rate'. But Delivery rate does not measure the ability of your email to get into your subscriber's inbox. Therefore, there can be a situation where you have a 99.99 percent delivery rate and still the majority of your emails are ending up in a spam folder and hence not being opened. The percentage of delivered emails that land in a subscriber's inbox is called the 'Inbox placement rate'. You need a high inbox placement rate to get your emails delivered in your subscriber's inbox. In order to improve inbox placement rate, you need to work on improving other KPIs like 'sender score'. There are several KPIs which impact: email deliverability, subscriber engagement and conversions. So if you wish to dramatically reduce your cost per acquisition and increase email marketing ROI, you need to become extremely good at tracking the performance of the various KPIs and metrics used for email marketing. This book focuses solely on the 'analytics' that power your email marketing optimization program. Inside this expert guide, you will discover the various KPIs and metrics used for measuring: email deliverability, subscriber engagement, email conversions and ROI. You will learn about the technology, used by mailbox service providers to make inbox placement decisions.