Wil je zeker zijn dat je cadeautjes op tijd onder de kerstboom liggen? Onze winkels ontvangen jou met open armen. Nu met extra openingsuren op zondag!
  • Afhalen na 1 uur in een winkel met voorraad
  • Gratis thuislevering in België vanaf € 30
  • Ruim aanbod met 7 miljoen producten
Wil je zeker zijn dat je cadeautjes op tijd onder de kerstboom liggen? Onze winkels ontvangen jou met open armen. Nu met extra openingsuren op zondag!
  • Afhalen na 1 uur in een winkel met voorraad
  • Gratis thuislevering in België vanaf € 30
  • Ruim aanbod met 7 miljoen producten

Mass Communication Research Methods

Anders Hansen, Simon Cottle, Ralph Negrine, Chris Newbold
Paperback | Engels
€ 36,45
+ 72 punten
Levertermijn 1 à 4 weken
Eenvoudig bestellen
Veilig betalen
Gratis thuislevering vanaf € 30 (via bpost)
Gratis levering in je Standaard Boekhandel

Omschrijving

Mass Communication Research Methods provides a systematic and comprehensive introduction to the key research methods and approaches used in the study of mass communication and media. Originating from the internationally renowned Leicester Centre for Mass Communication Research, this book offers an indispensable guide for students in a wide range of courses, including communications, media and cultural studies, and other social science disciplines that offer students the opportunity to research mass communication and media issues.
Beginning with a clear and cogent discussion of the principles behind good research, including the key question of how to select the right methods for individual research questions, the authors go on to explore in a thorough and systematic fashion a range of different methods and approaches. From the study of media organizations and the practices of media professionals to media content, representations, and audiences, the development and application of each method is described in depth and the steps involved clearly outlined. Examples of research instruments are given where appropriate, and in each case references for further reading are provided.
Mass Communication Research Methods is the definitive companion, reference, and source for everyone involved in mass communication research.

Specificaties

Betrokkenen

Auteur(s):
Uitgeverij:

Inhoud

Aantal bladzijden:
468
Taal:
Engels

Eigenschappen

Productcode (EAN):
9780814735725
Verschijningsdatum:
1/06/1998
Uitvoering:
Paperback
Formaat:
Trade paperback (VS)
Afmetingen:
138 mm x 218 mm
Gewicht:
449 g
Standaard Boekhandel

Alleen bij Standaard Boekhandel

+ 72 punten op je klantenkaart van Standaard Boekhandel
E-BOOK ACTIE

Tot meer dan 50% korting

op een selectie e-books
E-BOOK ACTIE
E-book kortingen
Standaard Boekhandel

Beoordelingen

We publiceren alleen reviews die voldoen aan de voorwaarden voor reviews. Bekijk onze voorwaarden voor reviews.