Standaard Boekhandel gebruikt cookies en gelijkaardige technologieën om de website goed te laten werken en je een betere surfervaring te bezorgen.
Hieronder kan je kiezen welke cookies je wilt inschakelen:
Technische en functionele cookies
Deze cookies zijn essentieel om de website goed te laten functioneren, en laten je toe om bijvoorbeeld in te loggen. Je kan deze cookies niet uitschakelen.
Analytische cookies
Deze cookies verzamelen anonieme informatie over het gebruik van onze website. Op die manier kunnen we de website beter afstemmen op de behoeften van de gebruikers.
Marketingcookies
Deze cookies delen je gedrag op onze website met externe partijen, zodat je op externe platformen relevantere advertenties van Standaard Boekhandel te zien krijgt.
Je kan maximaal 250 producten tegelijk aan je winkelmandje toevoegen. Verwijdere enkele producten uit je winkelmandje, of splits je bestelling op in meerdere bestellingen.
The second in our trio of books this covers the turbulent 1970s. New owners Citroen company influenced the Maserati models with a new engine being developed for the Citroen SM. However, by 1975 the plan was to put Maserati into liquidation. Fortunately rescue came in the form of Alesandro de Tomaso who put the company back on its feet. The 1970s models built on the success of the Indy in the late 1960s. The Bora, Kyalami and later Quattroporte were V8-powered while the V6 was put to good use in the Merak. The Bora had the distinction of being the company's first road-going, mid-engined car. This is a book of contemporary road and comparison tests, new model introductions, technical and specification data, driving impressions, and touring. Models covered include: Ghibli, Bora, Indy 4.2, Indy 4.7, Ghibli SS, Merak, Khamsin, Merak SS, Kyalami, Quattroporte.