Standaard Boekhandel gebruikt cookies en gelijkaardige technologieën om de website goed te laten werken en je een betere surfervaring te bezorgen.
Hieronder kan je kiezen welke cookies je wilt inschakelen:
Technische en functionele cookies
Deze cookies zijn essentieel om de website goed te laten functioneren, en laten je toe om bijvoorbeeld in te loggen. Je kan deze cookies niet uitschakelen.
Analytische cookies
Deze cookies verzamelen anonieme informatie over het gebruik van onze website. Op die manier kunnen we de website beter afstemmen op de behoeften van de gebruikers.
Marketingcookies
Deze cookies delen je gedrag op onze website met externe partijen, zodat je op externe platformen relevantere advertenties van Standaard Boekhandel te zien krijgt.
Je kan maximaal 250 producten tegelijk aan je winkelmandje toevoegen. Verwijdere enkele producten uit je winkelmandje, of splits je bestelling op in meerdere bestellingen.
The post-war period is often regarded as a time when Britain underwent its managerial revolution, the family firm and the "gentleman amateur" giving way to the large bureaucracy and the trained management expert. Yet the conception of modern management as an objective process could hardly be further from the truth. Drawing on detailed life-history interviews with the post-war generation of "organization men," this study argues that despite the rise of professional management, relations between managers continue to function in highly subjective ways. An "emotional economy" flourishes among men in management, but its workings have been hidden by the myth of the rational organization man.