• Afhalen na 1 uur in een winkel met voorraad
  • Gratis thuislevering in België vanaf € 30
  • Ruim aanbod met 7 miljoen producten
  • Afhalen na 1 uur in een winkel met voorraad
  • Gratis thuislevering in België vanaf € 30
  • Ruim aanbod met 7 miljoen producten
  1. Boeken
  2. Non-fictie
  3. Economie & Management
  4. Marketing & Communicatie
  5. Marketing
  6. Marketplace Lifestyles in an Age of Social Media: Theory and Methods

Marketplace Lifestyles in an Age of Social Media: Theory and Methods

Lynn R Kahle, Pierre Valette-Florence
Paperback | Engels
€ 104,45
+ 208 punten
Uitvoering
Levering 1 à 2 weken
Eenvoudig bestellen
Veilig betalen
Gratis thuislevering vanaf € 30 (via bpost)
Gratis levering in je Standaard Boekhandel

Omschrijving

This book approaches the concept of lifestyle from a contemporary scholarly perspective, and subjects it to rigorous theoretical and conceptual standards from an integrated, applied psychological point of view.

Marketplace Lifestyles in an Age of Social Media is exceptionally current, demonstrating how recent trends and developments in social media reflect the importance of lifestyle research in marketing. Numerous examples, illustrations, and comprehensive references are provided, making this volume the best single resource for scholars, students, and marketing experts in this important area of marketing theory and practice.

Specificaties

Betrokkenen

Auteur(s):
Uitgeverij:

Inhoud

Aantal bladzijden:
309
Taal:
Engels

Eigenschappen

Productcode (EAN):
9780765625618
Verschijningsdatum:
15/08/2012
Uitvoering:
Paperback
Formaat:
Trade paperback (VS)
Afmetingen:
152 mm x 229 mm
Gewicht:
439 g
Standaard Boekhandel

Alleen bij Standaard Boekhandel

+ 208 punten op je klantenkaart van Standaard Boekhandel
E-BOOK ACTIE

Tot meer dan 50% korting

op een selectie e-books
E-BOOK ACTIE
E-book kortingen
Standaard Boekhandel

Beoordelingen

We publiceren alleen reviews die voldoen aan de voorwaarden voor reviews. Bekijk onze voorwaarden voor reviews.