• Afhalen na 1 uur in een winkel met voorraad
  • Gratis thuislevering in België vanaf € 30
  • Ruim aanbod met 7 miljoen producten
  • Afhalen na 1 uur in een winkel met voorraad
  • Gratis thuislevering in België vanaf € 30
  • Ruim aanbod met 7 miljoen producten

Marketing Strategy and Competitive Positioning

Graham Hooley, Nigel Piercy, Brigitte Nicoulaud, John Rudd, Nick Lee
Paperback | Engels
€ 88,45
+ 176 punten
Uitvoering
Levering 1 à 2 weken
Eenvoudig bestellen
Veilig betalen
Gratis thuislevering vanaf € 30 (via bpost)
Gratis levering in je Standaard Boekhandel

Omschrijving

The ideal text to help you develop your knowledge around rigorous marketing strategies from formulation to implementation

Marketing Strategy and Competitive Positioning, 8th Edition, by Hooley, Nicoulaud, Rudd and Lee, helps you grow an in-depth understanding of how to develop and implement a marketing strategy, and achieve sustainable competitive positioning.

This text is suitable for undergraduate and postgraduate students taking modules in Marketing Strategy, Marketing Management and Strategic Marketing Management.

By focusing on competitive positioning that lies at the heart of marketing strategy, this text introduces an in-depth discussion of the marketing processes to achieve competitive advantage in a business environment.

Key features include:

  • Focus on two central issues in marketing strategy formulation - identifying target markets and creating a differential advantage
  • Increased emphasis on competing through differentiation and customer knowledge, including new business models
  • Updated content to reflect changed context and impacts on businesses, consumers/society and marketing activity
  • Emphasis on competing globally within a digitalization context
  • Updated vignettes and new case studies to help you connect marketing principles with practical applications

Specificaties

Betrokkenen

Auteur(s):
Uitgeverij:

Inhoud

Aantal bladzijden:
592
Taal:
Engels

Eigenschappen

Productcode (EAN):
9781292725017
Verschijningsdatum:
10/03/2025
Uitvoering:
Paperback
Formaat:
Trade paperback (VS)
Afmetingen:
190 mm x 260 mm
Gewicht:
1356 g
Standaard Boekhandel

Alleen bij Standaard Boekhandel

+ 176 punten op je klantenkaart van Standaard Boekhandel
E-BOOK ACTIE

Tot meer dan 50% korting

op een selectie e-books
E-BOOK ACTIE
E-bookactie april
Standaard Boekhandel

Beoordelingen

We publiceren alleen reviews die voldoen aan de voorwaarden voor reviews. Bekijk onze voorwaarden voor reviews.