Onze Vivlio e-readers ondervinden momenteel synchronisatieproblemen. We doen er alles aan om dit zo snel mogelijk op te lossen. Onze excuses voor het ongemak!
  • Afhalen na 1 uur in een winkel met voorraad
  • Gratis thuislevering in België vanaf € 30
  • Ruim aanbod met 7 miljoen producten
Onze Vivlio e-readers ondervinden momenteel synchronisatieproblemen. We doen er alles aan om dit zo snel mogelijk op te lossen. Onze excuses voor het ongemak!
  • Afhalen na 1 uur in een winkel met voorraad
  • Gratis thuislevering in België vanaf € 30
  • Ruim aanbod met 7 miljoen producten

Marketing Strategy

Based on First Principles and Data Analytics

Robert W Palmatier, Shrihari Sridhar
Paperback | Engels
€ 114,45
+ 228 punten
Uitvoering
Levering 1 à 4 weken
Eenvoudig bestellen
Veilig betalen
Gratis thuislevering vanaf € 30 (via bpost)
Gratis levering in je Standaard Boekhandel

Omschrijving

Marketing Strategy offers a unique and dynamic approach based on four underlying principles that underpin marketing today: All customers differ; All customers change; All competitors react; and All resources are limited. The structured framework of this acclaimed textbook allows marketers to develop effective and flexible strategies to deal with diverse marketing problems under varying circumstances. Uniquely integrating marketing analytics and data driven techniques with fundamental strategic pillars the book exemplifies a contemporary, evidence-based approach. This base toolkit will support students' decision-making processes and equip them for a world driven by big data. The second edition builds on the first's successful core foundation, with additional pedagogy and key updates.

Research-based, action-oriented, and authored by world-leading experts, Marketing Strategy is the ideal resource for advanced undergraduate, MBA, and EMBA students of marketing, and executives looking to bring a more systematic approach to corporate marketing strategies.

New to this Edition:
- Revised and updated throughout to reflect new research and industry developments, including expanded coverage of digital marketing, influencer marketing and social media strategies
- Enhanced pedagogy including new Worked Examples of Data Analytics Techniques and unsolved Analytics Driven Case Exercises, to offer students hands-on practice of data manipulation as well as classroom activities to stimulate peer-to-peer discussion
- Expanded range of examples to cover over 250 diverse companies from 25 countries and most industry segments
- Vibrant visual presentation with a new full colour design

Specificaties

Betrokkenen

Auteur(s):
Uitgeverij:

Inhoud

Aantal bladzijden:
350
Taal:
Engels

Eigenschappen

Productcode (EAN):
9781352011463
Verschijningsdatum:
5/02/2021
Uitvoering:
Paperback
Formaat:
Trade paperback (VS)
Afmetingen:
203 mm x 251 mm
Gewicht:
816 g
Standaard Boekhandel

Alleen bij Standaard Boekhandel

+ 228 punten op je klantenkaart van Standaard Boekhandel
E-BOOK ACTIE

Tot meer dan 50% korting

op een selectie e-books
E-BOOK ACTIE
E-book kortingen
Standaard Boekhandel

Beoordelingen

We publiceren alleen reviews die voldoen aan de voorwaarden voor reviews. Bekijk onze voorwaarden voor reviews.