Wil je zeker zijn dat je cadeautjes op tijd onder de kerstboom liggen? Onze winkels ontvangen jou met open armen. Nu met extra openingsuren op zondag!
  • Afhalen na 1 uur in een winkel met voorraad
  • Gratis thuislevering in België vanaf € 30
  • Ruim aanbod met 7 miljoen producten
Wil je zeker zijn dat je cadeautjes op tijd onder de kerstboom liggen? Onze winkels ontvangen jou met open armen. Nu met extra openingsuren op zondag!
  • Afhalen na 1 uur in een winkel met voorraad
  • Gratis thuislevering in België vanaf € 30
  • Ruim aanbod met 7 miljoen producten

Marketing Research

Delivering Customer Insight

Alan Wilson
Paperback | Engels
€ 103,45
+ 206 punten
Levering 1 à 2 weken
Eenvoudig bestellen
Veilig betalen
Gratis thuislevering vanaf € 30 (via bpost)
Gratis levering in je Standaard Boekhandel

Omschrijving

This core textbook provides students with a concise and user-friendly overview of the marketing research process, taking a refreshingly non-technical approach. The goal of this focused text is to equip students with the skills needed to interpret and implement the outcomes of such research to effectuate meaningful change. Keeping digital data and internet research at its heart, Marketing Research details the main stages of the research process, covering both quantitative and qualitative methods and offers a plethora of case studies and examples.

Now in its fourth edition, this popular and accessible textbook is ideal for use on marketing research courses at diploma, undergraduate, postgraduate and MBA levels. This book has also been written to support The Market Research Society's Diploma Module: The Principles of Market & Social Research.

New to this Edition:
- Expanded coverage of qualitative analysis, now with its own dedicated chapter
- Fresh material on hot topics such as big data analytics, social media listening and data visualization
- Updated content on online surveys, online group discussions and online samples, as well as data protection legislation
- Added 'Industry Viewpoint' features setting out the latest thinking from practitioners on important topics
- New author video introductions to each chapter and 'Careers in Marketing Research' video suite featuring the advice and experiences of a range of practitioners around the world
- New opening cases featuring well-known, international organizations

Specificaties

Betrokkenen

Auteur(s):
Uitgeverij:

Inhoud

Aantal bladzijden:
385
Taal:
Engels

Eigenschappen

Productcode (EAN):
9781352001112
Verschijningsdatum:
30/10/2018
Uitvoering:
Paperback
Formaat:
Trade paperback (VS)
Afmetingen:
193 mm x 259 mm
Gewicht:
957 g
Standaard Boekhandel

Alleen bij Standaard Boekhandel

+ 206 punten op je klantenkaart van Standaard Boekhandel
E-BOOK ACTIE

Tot meer dan 50% korting

op een selectie e-books
E-BOOK ACTIE
E-book kortingen
Standaard Boekhandel

Beoordelingen

We publiceren alleen reviews die voldoen aan de voorwaarden voor reviews. Bekijk onze voorwaarden voor reviews.