Wil je zeker zijn dat je cadeautjes op tijd onder de kerstboom liggen? Onze winkels ontvangen jou met open armen. Nu met extra openingsuren op zondag!
  • Afhalen na 1 uur in een winkel met voorraad
  • Gratis thuislevering in België vanaf € 30
  • Ruim aanbod met 7 miljoen producten
Wil je zeker zijn dat je cadeautjes op tijd onder de kerstboom liggen? Onze winkels ontvangen jou met open armen. Nu met extra openingsuren op zondag!
  • Afhalen na 1 uur in een winkel met voorraad
  • Gratis thuislevering in België vanaf € 30
  • Ruim aanbod met 7 miljoen producten

Marketing Research

Concepts, Practices and Cases

Sunanda Easwaran, Sharmila J Singh
Paperback | Engels | Oxford Higher Education
€ 8,45
+ 16 punten
Levering 1 à 2 weken
Eenvoudig bestellen
Veilig betalen
Gratis thuislevering vanaf € 30 (via bpost)
Gratis levering in je Standaard Boekhandel

Omschrijving

Marketing Research is a comprehensive textbook specially designed to meet the needs of management students. It combines the quantitative and qualitative aspects of marketing research, and addresses its utility for both the researcher and the end-user.

The text provides in-depth coverage of the key elements of the subject: its theoretical foundations, techniques of planning and design, research methodology for the implementation of quantitative and qualitative techniques, presentation and interpretation of findings through reports, and the use of marketing research techniques for developing and evaluating marketing strategies. Among the other important topics discussed are the role of research in marketing, planning for market research, types of research and sources of data, design of questionnaires and interview guides, interview techniques, methods of sampling, implementing qualitative and quantitative research, data editing and tabulation, data analysis, and computer-based techniques of data analysis. Users would find this book highly useful for its coverage of the fundamental concepts of marketing research and its relevance to business decision-making explained through classroom-tested case studies, caselets, tables, flow charts, and diagrams.

Specificaties

Betrokkenen

Auteur(s):
Uitgeverij:

Inhoud

Aantal bladzijden:
616
Taal:
Engels
Reeks:

Eigenschappen

Productcode (EAN):
9780195676969
Verschijningsdatum:
1/12/2006
Uitvoering:
Paperback
Formaat:
Trade paperback (VS)
Afmetingen:
183 mm x 236 mm
Gewicht:
884 g
Standaard Boekhandel

Alleen bij Standaard Boekhandel

+ 16 punten op je klantenkaart van Standaard Boekhandel
E-BOOK ACTIE

Tot meer dan 50% korting

op een selectie e-books
E-BOOK ACTIE
E-book kortingen
Standaard Boekhandel

Beoordelingen

We publiceren alleen reviews die voldoen aan de voorwaarden voor reviews. Bekijk onze voorwaarden voor reviews.