Standaard Boekhandel gebruikt cookies en gelijkaardige technologieën om de website goed te laten werken en je een betere surfervaring te bezorgen.
Hieronder kan je kiezen welke cookies je wilt inschakelen:
Standaard Boekhandel gebruikt cookies en gelijkaardige technologieën om de website goed te laten werken en je een betere surfervaring te bezorgen.
We gebruiken cookies om:
De website vlot te laten werken, de beveiliging te verbeteren en fraude te voorkomen
Inzicht te krijgen in het gebruik van de website, om zo de inhoud en functionaliteiten ervan te verbeteren
Je op externe platformen de meest relevante advertenties te kunnen tonen
Je cookievoorkeuren
Standaard Boekhandel gebruikt cookies en gelijkaardige technologieën om de website goed te laten werken en je een betere surfervaring te bezorgen.
Hieronder kan je kiezen welke cookies je wilt inschakelen:
Technische en functionele cookies
Deze cookies zijn essentieel om de website goed te laten functioneren, en laten je toe om bijvoorbeeld in te loggen. Je kan deze cookies niet uitschakelen.
Analytische cookies
Deze cookies verzamelen anonieme informatie over het gebruik van onze website. Op die manier kunnen we de website beter afstemmen op de behoeften van de gebruikers.
Marketingcookies
Deze cookies delen je gedrag op onze website met externe partijen, zodat je op externe platformen relevantere advertenties van Standaard Boekhandel te zien krijgt.
Wil je zeker zijn dat je cadeautjes op tijd onder de kerstboom liggen? Onze winkels ontvangen jou met open armen. Nu met extra openingsuren op zondag!
Afhalen na 1 uur in een winkel met voorraad
Gratis thuislevering in België vanaf € 30
Ruim aanbod met 7 miljoen producten
Wil je zeker zijn dat je cadeautjes op tijd onder de kerstboom liggen? Onze winkels ontvangen jou met open armen. Nu met extra openingsuren op zondag!
Je kan maximaal 250 producten tegelijk aan je winkelmandje toevoegen. Verwijdere enkele producten uit je winkelmandje, of splits je bestelling op in meerdere bestellingen.
Comment sortir les bons produits, ceux qui plaisent et qui se vendent ? Comment connaître, de façon précise, les besoins et les attentes des clients ? Comment savoir pourquoi tel produit, ou tel service, est accueilli, ou boudé par les consommateurs ? Il est vital, pour l'entreprise, de concevoir des produits et des services, qui correspondent le plus exactement possible aux souhaits profonds de la clientèle.
Dans « Marketing qualitatif », Bernard Demory et Antoine Lancestre, tous deux praticiens chevronnés de cette discipline, répondent - de la façon la plus claire et la plus concrète - à ces questions, dont dépend la survie de l'entreprise.
Les auteurs proposent d'abord une méthode qui permet : - de se mettre à l'écoute de sa clientèle ; - de saisir les insatisfactions, les désirs, les besoins de celle-ci ; - d'adapter ses produits et ses services, pour satisfaire pleinement les clients que l'on souhaite conserver, et conquérir les autres.
Bernard Demory et Antoine Lancestre décrivent ensuite les outils les plus performants pour comprendre et connaître la clientèle, et atteindre ces objectifs : - l'analyse défectologie ; - les techniques d'investigation ; - le circept ; - l’analyse du contenu.
Ce livre est destiné à faire gagner votre entreprise, en vous permettant de commercialiser les bons produits et les bons services, ceux qui plaisent aux clients et qui se vendent, pour vous permettre ainsi de prendre un avantage décisif sur vos concurrents.