Wil je zeker zijn dat je cadeautjes op tijd onder de kerstboom liggen? Onze winkels ontvangen jou met open armen. Nu met extra openingsuren op zondag!
  • Afhalen na 1 uur in een winkel met voorraad
  • Gratis thuislevering in België vanaf € 30
  • Ruim aanbod met 7 miljoen producten
Wil je zeker zijn dat je cadeautjes op tijd onder de kerstboom liggen? Onze winkels ontvangen jou met open armen. Nu met extra openingsuren op zondag!
  • Afhalen na 1 uur in een winkel met voorraad
  • Gratis thuislevering in België vanaf € 30
  • Ruim aanbod met 7 miljoen producten

Marketing Plans in Action

A Step-by-Step Guide for Libraries, Archives, and Cultural Organizations

Amanda L Goodman
Paperback | Engels
€ 101,95
+ 203 punten
Levering 2 à 3 weken
Eenvoudig bestellen
Veilig betalen
Gratis thuislevering vanaf € 30 (via bpost)
Gratis levering in je Standaard Boekhandel

Omschrijving

You know you need to get the word out. But where do you start? How do you keep track of everything? Don't work harder--work smarter. The key is to stay organized and focused through solid project management skills, and at the heart of it all lies an efficient workflow. Goodman's invaluable resource is here to smooth the way with 72 time-saving guides that will streamline your processes. Addressing myriad marketing, publicity, and promotion activities, this book is packed with tried and true best practices and useful tips on such topics as

  • efficiently reviewing and tracking task requests from colleagues around your organization;
  • keeping people informed through project management tools and formal reporting;
  • developing and sustaining a network of media contacts in the community who will publicize your events;
  • crafting a consistent brand identity across the organization through language, logo, and colors;
  • creating and maintaining a public calendar for content;
  • designing mobile-friendly email messages and web pages;
  • segmenting email campaigns for maximum impact and engagement;
  • collecting user information while respecting privacy;
  • employing simple surveys for quick and useful feedback; and
  • handling complaints with grace.

With the help of Goodman's step-by-step advice, you'll be able to establish and maintain marketing communication strategies and workflows no matter your organization's size.

Specificaties

Betrokkenen

Auteur(s):
Uitgeverij:

Inhoud

Aantal bladzijden:
210
Taal:
Engels

Eigenschappen

Productcode (EAN):
9781783304707
Verschijningsdatum:
31/07/2019
Uitvoering:
Paperback
Formaat:
Trade paperback (VS)
Afmetingen:
152 mm x 229 mm
Gewicht:
285 g
Standaard Boekhandel

Alleen bij Standaard Boekhandel

+ 203 punten op je klantenkaart van Standaard Boekhandel
E-BOOK ACTIE

Tot meer dan 50% korting

op een selectie e-books
E-BOOK ACTIE
E-book kortingen
Standaard Boekhandel

Beoordelingen

We publiceren alleen reviews die voldoen aan de voorwaarden voor reviews. Bekijk onze voorwaarden voor reviews.