• Afhalen na 1 uur in een winkel met voorraad
  • Gratis thuislevering in België vanaf € 30
  • Ruim aanbod met 7 miljoen producten
  • Afhalen na 1 uur in een winkel met voorraad
  • Gratis thuislevering in België vanaf € 30
  • Ruim aanbod met 7 miljoen producten

Marketing Organization Development

A How-To Guide for Od Consultants

William J Rothwell, Jong Gyu Park, Jae Young Lee
Hardcover | Engels
€ 182,45
+ 364 punten
Levering 1 à 2 weken
Eenvoudig bestellen
Veilig betalen
Gratis thuislevering vanaf € 30 (via bpost)
Gratis levering in je Standaard Boekhandel

Omschrijving

Organizational Development (OD) consultants often face dilemmas when they market their services because there is a gap between clients' expectation and the actual role of OD consultants. This book is about how to overcome that dilemma by finding effective marketing strategies for a different approach to consulting.

Marketing Organization Development: A How-To Guide for OD Consultants focuses on the challenges faced by internal and external consultants in marketing and selling their services. By distinguishing between performance consulting and Organization Development (OD) consulting, this book demonstrates why marketing and selling OD consulting services are unique. This book meets not only unique OD consultants' needs by reflecting the philosophical background of OD and unique marketing challenges but the needs of Human Resource Development (HRD) managers' need who are interested in promoting or selling their change interventions within their organizations.

This comprehensive book:

  • Reviews important terms and popular tools used in the marketing process and outlines the many roles a consultant must fill to obtain and keep the business (i.e., marketer, salesperson, brand manager, account management) .Describes the criteria for self-evaluation as an OD consultant. It examines how to identify your strengths and the competencies you need to develop based on OD competencies.
  • Provides an introduction to actionable steps and resources for organization development, change management, and performance management consultants to evaluate unmet needs and opportunities through a niche market for consulting services.
  • Covers how to communicate value to your target customers and how to brand your service.
  • Describes various channels of OD marketing such as viral, word of mouth, and social media marketing. .
  • Reviews selling tactics for l your consulting service and discusses the importance of having a defined sales process to which you adhere.

Specificaties

Betrokkenen

Auteur(s):
Uitgeverij:

Inhoud

Aantal bladzijden:
202
Taal:
Engels

Eigenschappen

Productcode (EAN):
9781138721104
Verschijningsdatum:
23/03/2017
Uitvoering:
Hardcover
Formaat:
Genaaid
Afmetingen:
180 mm x 257 mm
Gewicht:
598 g
Standaard Boekhandel

Alleen bij Standaard Boekhandel

+ 364 punten op je klantenkaart van Standaard Boekhandel
WEDSTRIJD

Alleen in onze winkels: koop een boek en win een boekenfeest bij je thuis

Jij kiest welke topauteur misschien bij jou over de vloer komt!
WEDSTRIJD
Win een boekenfeest bij je thuis
E-BOOK ACTIE

Tot meer dan 50% korting

op een selectie e-books
E-BOOK ACTIE
E-book kortingen
Standaard Boekhandel

Beoordelingen

We publiceren alleen reviews die voldoen aan de voorwaarden voor reviews. Bekijk onze voorwaarden voor reviews.