Standaard Boekhandel gebruikt cookies en gelijkaardige technologieën om de website goed te laten werken en je een betere surfervaring te bezorgen.
Hieronder kan je kiezen welke cookies je wilt inschakelen:
Technische en functionele cookies
Deze cookies zijn essentieel om de website goed te laten functioneren, en laten je toe om bijvoorbeeld in te loggen. Je kan deze cookies niet uitschakelen.
Analytische cookies
Deze cookies verzamelen anonieme informatie over het gebruik van onze website. Op die manier kunnen we de website beter afstemmen op de behoeften van de gebruikers.
Marketingcookies
Deze cookies delen je gedrag op onze website met externe partijen, zodat je op externe platformen relevantere advertenties van Standaard Boekhandel te zien krijgt.
Je kan maximaal 250 producten tegelijk aan je winkelmandje toevoegen. Verwijdere enkele producten uit je winkelmandje, of splits je bestelling op in meerdere bestellingen.
The Services Marketing literature focuses on the measurement of service quality and its impact and consequences on businesses. How service quality affects behavioural outcomes such as repeat purchases and loyalty continues to be debated. This study examines how service quality and customer satisfaction operates in the cruise liner industry - an industry which is now facing overcapacity. Based on data collected from travellers of a luxury cruise liner, this study analysed relevant dimensions of service quality and their relationships on overall satisfaction level. Additionally, it investigated details of cruise travellers' behavioural intentions. The analysis revealed gaps in several service quality attributes. Overall customer satisfaction had a relatively strong relationship with all the three variables of behavioural intentions. The implications of the results of the three studies to the services marketing literature in general and to the cruise liner industry in particular are discussed.