Onze Vivlio e-readers ondervinden momenteel synchronisatieproblemen. We doen er alles aan om dit zo snel mogelijk op te lossen. Onze excuses voor het ongemak!
  • Afhalen na 1 uur in een winkel met voorraad
  • Gratis thuislevering in België vanaf € 30
  • Ruim aanbod met 7 miljoen producten
Onze Vivlio e-readers ondervinden momenteel synchronisatieproblemen. We doen er alles aan om dit zo snel mogelijk op te lossen. Onze excuses voor het ongemak!
  • Afhalen na 1 uur in een winkel met voorraad
  • Gratis thuislevering in België vanaf € 30
  • Ruim aanbod met 7 miljoen producten

Marketing Management

Past, Present and Future

Michael R Czinkota, Masaaki Kotabe, Demetris Vrontis, S M Riad Shams
€ 137,45
+ 274 punten
Levertermijn 1 à 4 weken
Eenvoudig bestellen
Veilig betalen
Gratis thuislevering vanaf € 30 (via bpost)
Gratis levering in je Standaard Boekhandel

Omschrijving

Chapter 1: An Overview of Marketing.- Chapter 2: Marketing Planning.- Chapter 3: Understanding the Market Environment and the Competition.- Chapter 4: Understanding the Buyer.- Chapter 5: Marketing Research and Information.- Chapter 6: Estimating the Market Demand.- Chapter 7: Market Segmentation, Positioning, and Branding.- Chapter 8: Product and Service Decisions.- Chapter 9: New Products.- Chapter 10: Pricing Decisions.- Chapter 11: Distribution and Supply Chain Management.- Chapter 12: Designing Effective Promotion and Advertising Strategies.- Chapter 13: Direct Marketing, Sales Promotion, and Public Relations.- Chapter 14: Selling and Sales Management.- Chapter 15: The Future of Marketing.- Case 1: Yo Man, It's Yao Ming.- Case 2: BMW Marketing Innovation.- Case 3: It Is Not on the Shelf! Is It? - How Marketing Myopia Occurs.- Case 4: Citibank N.A. in Japan.- Case 5: Gap Inc.- Case 6: The Value-Breeding Bond Network of Hawthorn: A Relationship Marketing Context in a Business-to-Business Setting.- Case 7: Marketing and the Environment: Tuna versus Dolphins.- Case 8: The Embryonic Phase of Spectrum Color.- Case 9: Implications of the Ancient Business Concepts for Contemporary Markets: Background and a Case Example.- Case 10: Will Natural Diamonds Remain Forever.- Case 11: Does Mattel Sell Dolls or Dreams.- Case 12: The Changing Global Context: A Philosophical Approach to Deal with the Embryonic Market Environment.- Glossary.- Company Index.- Name Index.- Subject Index.

Specificaties

Betrokkenen

Auteur(s):
Uitgeverij:

Inhoud

Aantal bladzijden:
880
Taal:
Engels
Reeks:

Eigenschappen

Productcode (EAN):
9783030669157
Verschijningsdatum:
25/08/2021
Uitvoering:
Hardcover
Formaat:
Genaaid
Afmetingen:
156 mm x 234 mm
Gewicht:
1437 g
Standaard Boekhandel

Alleen bij Standaard Boekhandel

+ 274 punten op je klantenkaart van Standaard Boekhandel
E-BOOK ACTIE

Tot meer dan 50% korting

op een selectie e-books
E-BOOK ACTIE
E-book kortingen
Standaard Boekhandel

Beoordelingen

We publiceren alleen reviews die voldoen aan de voorwaarden voor reviews. Bekijk onze voorwaarden voor reviews.