• Afhalen na 1 uur in een winkel met voorraad
  • Gratis thuislevering in België vanaf € 30
  • Ruim aanbod met 7 miljoen producten
  • Afhalen na 1 uur in een winkel met voorraad
  • Gratis thuislevering in België vanaf € 30
  • Ruim aanbod met 7 miljoen producten

Marketing Management

A Strategic Framework and Tools for Success

Dawn Edmiston, Kurt Matzler, Todd Mooradian
Hardcover | Engels
€ 239,45
+ 478 punten
Uitvoering
Levering 2 à 3 weken
Eenvoudig bestellen
Veilig betalen
Gratis thuislevering vanaf € 30 (via bpost)
Gratis levering in je Standaard Boekhandel

Omschrijving

Like a powerful magnet, the concepts outlined in Marketing Management: A Strategic Framework and Tools for Success can be used to attract new customers and bring existing customers closer to your brand. The authors balance academic insight with practical application to emphasize the strategic process and the fundamental tools required to deliver effective marketing management.


This book is divided into two distinct sections. The first section introduces core concepts and examines the three stages of the Strategic Marketing Framework: situation analysis, strategy formulation, and marketing execution. The second section of the book is comprised of Notes to highlight tools related to customer assessment, competitive practices, and marketing mix tactics that support the stages of strategic marketing.


Designed to give readers a proven framework and help them develop essential skillsets, Marketing Management is an indispensable guide for marketing students and professionals.

Dawn Edmiston is the clinical professor of marketing at William & Mary's Raymond A. Mason School of Business. She holds doctorates in management and education from the University of Maryland and William & Mary, respectively.

Todd Mooradian is the dean of the University of Louisville College of Business. He holds a doctorate in marketing from the University of Massachusetts.

Kurt Matzler is the professor of strategic management at the University of Innsbruck and academic director of the Executive MBA program at MCI in Innsbruck. He holds a doctorate from Leopold-Franzens Universität Innsbruck.

Lawrence Ring is the Executive MBA Alumni Professor of Executive Education Emeritus at William & Mary's Raymond A. Mason School of Business. He holds a doctorate in industrial administration from Purdue University.

Specificaties

Betrokkenen

Auteur(s):
Uitgeverij:

Inhoud

Aantal bladzijden:
392
Taal:
Engels

Eigenschappen

Productcode (EAN):
9781793580085
Verschijningsdatum:
15/02/2022
Uitvoering:
Hardcover
Bestandsformaat:
Genaaid
Afmetingen:
203 mm x 254 mm
Gewicht:
1020 g
Standaard Boekhandel

Alleen bij Standaard Boekhandel

+ 478 punten op je klantenkaart van Standaard Boekhandel
BUNDELPROMO

2+1 GRATIS op meer dan 200 producten

Profiteer nu van onze vroegboekkortingen
BUNDELPROMO
2+1 GRATIS op meer dan 200 producten
ACTIEPRIJS

€ 10 korting

op de Vivlio Light en Light HD e-reader
ACTIEPRIJS
Vivlio Light en Light HD e-reader met € 10 korting
AANGERADEN

Dé boeken bij jouw vakantiebestemming

door ons geselecteerd
AANGERADEN
Dé boeken bij jouw vakantiebestemming
Standaard Boekhandel

Beoordelingen

We publiceren alleen reviews die voldoen aan de voorwaarden voor reviews. Bekijk onze voorwaarden voor reviews.