Bedankt voor het vertrouwen het afgelopen jaar! Om jou te bedanken bieden we GRATIS verzending aan op alles gedurende de hele maand januari.
  • Afhalen na 1 uur in een winkel met voorraad
  • Gratis thuislevering in België
  • Ruim aanbod met 7 miljoen producten
Bedankt voor het vertrouwen het afgelopen jaar! Om jou te bedanken bieden we GRATIS verzending aan op alles gedurende de hele maand januari.
  • Afhalen na 1 uur in een winkel met voorraad
  • Gratis thuislevering in België
  • Ruim aanbod met 7 miljoen producten

Marketing Issues in Pacific Area Tourism

Kaye Sung Chon, Chris Ryan, John C Crotts
Hardcover | Engels
€ 191,45
+ 382 punten
Levering 1 à 2 weken
Eenvoudig bestellen
Veilig betalen
In januari gratis thuislevering in België (via bpost)
Gratis levering in je Standaard Boekhandel

Omschrijving

Marketing Issues in Pacific Area Tourism exposes researchers, tourism professionals, and students to the complexities of marketing issues in the most dynamic region in world tourism today. Dispelling commonly held Western assumptions, inviting new research, and stressing the importance of tourism development in this area to the economics of world tourism, this book shows you how and why this region has experienced such tremendous growth. Some of the larger countries you learn about include China, Hong Kong, Japan, Korea, Malaysia, Singapore, Taiwan, and Thailand. Since many of these countries are becoming not only generators of tourist demand but also new tourist receiving areas, this book covers both inbound and outbound markets.By discussing the opportunities and challenges facing tourism marketing professionals and researchers in the Pacific area, Marketing Issues in Pacific Area Tourism helps improve your effectiveness and understanding of conducting business in the Pacific region. Some of the factors you read about include:

  • the increasing wealth and consumerism of a rapidly growing middle class in the Pacific area
  • the relaxation of international travel restrictions
  • how formerly insular governments of the region are awakening to the possibility of tourism.
  • the potential impediments to sustainable tourism development in the regionMarketing Issues in Pacific Area Tourism also helps you improve survey design and interpretation by stressing the importance of understanding the heterogenous nature of Asian culture when analyzing tourist behavior and motivation. It provides a different perspective of Pacific Region tourism, concentrating on the clash of culture between those of the region and a dominant Western way of doing business. Another valuable feature of this book is the presentation of a continuing and improving database from which to assess destination performance and visitor characteristics--thus allowing researchers to further identify important marketing opportunities and issues.

Specificaties

Betrokkenen

Auteur(s):
Uitgeverij:

Inhoud

Aantal bladzijden:
128
Taal:
Engels

Eigenschappen

Productcode (EAN):
9780789000293
Verschijningsdatum:
12/05/1997
Uitvoering:
Hardcover
Formaat:
Genaaid
Afmetingen:
153 mm x 226 mm
Gewicht:
390 g
Standaard Boekhandel

Alleen bij Standaard Boekhandel

+ 382 punten op je klantenkaart van Standaard Boekhandel
SOLDEN

30% korting

op een mooie selectie boeken en papierwaren
SOLDEN
Solden: 30% korting op boeken en papierwaren
E-BOOK ACTIE

Tot meer dan 50% korting

op een selectie e-books
E-BOOK ACTIE
E-book kortingen
Standaard Boekhandel

Beoordelingen

We publiceren alleen reviews die voldoen aan de voorwaarden voor reviews. Bekijk onze voorwaarden voor reviews.