• Afhalen na 1 uur in een winkel met voorraad
  • Gratis thuislevering in België vanaf € 30
  • Ruim aanbod met 7 miljoen producten
  • Afhalen na 1 uur in een winkel met voorraad
  • Gratis thuislevering in België vanaf € 30
  • Ruim aanbod met 7 miljoen producten

Marketing in the Dark

How Multinational Brands Communicate in the "Media Dark Regions" of Developing Countries

Jonathan Hill
Paperback | Engels
€ 23,45
+ 46 punten
Levering 2 à 3 weken
Eenvoudig bestellen
Veilig betalen
Gratis thuislevering vanaf € 30 (via bpost)
Gratis levering in je Standaard Boekhandel

Omschrijving

The communication techniques used by people and organisations have changed beyond recognition in barely two decades. For many, it is difficult to imagine a world without the internet, social media and smartphones. As a result, marketers have been presented with a profusion of technology to target customers. This research study looks at the markedly different communications landscape in developing nations, where multinationals cannot assume the availability of modern-day marketing communications tools, basic infrastructure, or that consumers are literate. Marketing in the Dark examines the methods used to reach consumers in the world's "media dark regions" with an emphasis on Unilever's Project Shakti in India.

Specificaties

Betrokkenen

Auteur(s):
Uitgeverij:

Inhoud

Aantal bladzijden:
170
Taal:
Engels

Eigenschappen

Productcode (EAN):
9781482882087
Verschijningsdatum:
17/12/2018
Uitvoering:
Paperback
Formaat:
Trade paperback (VS)
Afmetingen:
152 mm x 229 mm
Gewicht:
258 g
Standaard Boekhandel

Alleen bij Standaard Boekhandel

+ 46 punten op je klantenkaart van Standaard Boekhandel
E-BOOK ACTIE

Tot meer dan 50% korting

op een selectie e-books
E-BOOK ACTIE
E-book kortingen
Standaard Boekhandel

Beoordelingen

We publiceren alleen reviews die voldoen aan de voorwaarden voor reviews. Bekijk onze voorwaarden voor reviews.