Wil je zeker zijn dat je cadeautjes op tijd onder de kerstboom liggen? Onze winkels ontvangen jou met open armen. Nu met extra openingsuren op zondag!
  • Afhalen na 1 uur in een winkel met voorraad
  • Gratis thuislevering in België vanaf € 30
  • Ruim aanbod met 7 miljoen producten
Wil je zeker zijn dat je cadeautjes op tijd onder de kerstboom liggen? Onze winkels ontvangen jou met open armen. Nu met extra openingsuren op zondag!
  • Afhalen na 1 uur in een winkel met voorraad
  • Gratis thuislevering in België vanaf € 30
  • Ruim aanbod met 7 miljoen producten
  1. Boeken
  2. Non-fictie
  3. Wetenschap
  4. Geneeskunde
  5. Marketing Health Services, Third Edition

Marketing Health Services, Third Edition

Richard Thomas
Hardcover | Engels | Aupha/Hap Book
€ 176,45
+ 352 punten
Levering 1 à 2 weken
Eenvoudig bestellen
Veilig betalen
Gratis thuislevering vanaf € 30 (via bpost)
Gratis levering in je Standaard Boekhandel

Omschrijving

Instructor Resources: Test bank, course lesson plans, PowerPoint slides, and a transition guide to the new edition.

New! Comprehensive course lesson plans are designed to promote an active classroom. Use the lesson plans to set up a new course or adapt your current syllabus to this edition of the text. Activities have been designed to enhance critical-thinking and problem-solving skills, as well as information retention and retrieval capacity. Designed for either an online or on-ground environment.

Includes 27 Case Studies!

Healthcare organizations are facing significant challenges as implementation of the Affordable Care Act brings about a number of paradigm shifts in the field. In the face of these challenges, healthcare marketers can implement a wide range of strategies--both traditional and contemporary--to help their organizations successfully navigate this period. This book brings a fresh perspective to many tried-and-true marketing techniques but also discusses new opportunities, including social media, healthcare globalization, consumer engagement, and more.

Changes to the third edition:

The latest healthcare marketing trends are discussed, including database marketing, customer relationship management, and digital marketing A new chapter on social media reviews the various forms of digital communication and their impact on disseminating healthcare information within the field and to consumers Supporting information within the text includes in-line glossary terms, key points at the end of each chapter, discussion questions for student collaboration, and additional resources on topics discussed in the chapter Revised support materials include an instructor's manual, PowerPoint slides, answers to selected case study questions, and an entirely new test bank

Specificaties

Betrokkenen

Auteur(s):
Uitgeverij:

Inhoud

Aantal bladzijden:
510
Taal:
Engels
Reeks:

Eigenschappen

Productcode (EAN):
9781567936780
Verschijningsdatum:
1/09/2014
Uitvoering:
Hardcover
Formaat:
Genaaid
Afmetingen:
468 mm x 468 mm
Gewicht:
1111 g
Standaard Boekhandel

Alleen bij Standaard Boekhandel

+ 352 punten op je klantenkaart van Standaard Boekhandel
E-BOOK ACTIE

Tot meer dan 50% korting

op een selectie e-books
E-BOOK ACTIE
E-book kortingen
Standaard Boekhandel

Beoordelingen

We publiceren alleen reviews die voldoen aan de voorwaarden voor reviews. Bekijk onze voorwaarden voor reviews.