Wil je zeker zijn dat je cadeautjes op tijd onder de kerstboom liggen? Onze winkels ontvangen jou met open armen. Nu met extra openingsuren op zondag!
  • Afhalen na 1 uur in een winkel met voorraad
  • Gratis thuislevering in België vanaf € 30
  • Ruim aanbod met 7 miljoen producten
Wil je zeker zijn dat je cadeautjes op tijd onder de kerstboom liggen? Onze winkels ontvangen jou met open armen. Nu met extra openingsuren op zondag!
  • Afhalen na 1 uur in een winkel met voorraad
  • Gratis thuislevering in België vanaf € 30
  • Ruim aanbod met 7 miljoen producten

Marketing for Cultural Organizations

New Strategies for Attracting Audiences - third edition

Bonita M Kolb
Hardcover | Engels
€ 182,45
+ 364 punten
Uitvoering
Levering 1 à 2 weken
Eenvoudig bestellen
Veilig betalen
Gratis thuislevering vanaf € 30 (via bpost)
Gratis levering in je Standaard Boekhandel

Omschrijving

Marketing for Cultural Organizations presents traditional marketing theory with a focus on the aspects most relevant to arts or cultural organizations. The book explains how to overcome the division between the concepts of high art and popular culture by targeting the new tech savvy cultural consumer.

As arts patronage has declined, and given new technological advances, arts organizations have had to adapt to a new environment and compete for an audience. This edition emphasizes visitor or audience participation, as well as the use of social media in attracting and maintaining an audience. Learning to harness social media and technology in order to encourage a dialogue with its audience is of primary importance for arts organizations. This book covers:

- Cost effective methods of researching the audience using technology
- Developing a consistent, branded online message
- Using social media to increase audience engagement, and involve them in the creative process

With an approach that is jargon-free and focused on practical application, this book is designed for both undergraduate and graduate students of arts marketing and cultural management.

Specificaties

Betrokkenen

Auteur(s):
Uitgeverij:

Inhoud

Aantal bladzijden:
200
Taal:
Engels

Eigenschappen

Productcode (EAN):
9780415626958
Verschijningsdatum:
25/06/2013
Uitvoering:
Hardcover
Formaat:
Genaaid
Afmetingen:
157 mm x 236 mm
Gewicht:
439 g
Standaard Boekhandel

Alleen bij Standaard Boekhandel

+ 364 punten op je klantenkaart van Standaard Boekhandel
E-BOOK ACTIE

Tot meer dan 50% korting

op een selectie e-books
E-BOOK ACTIE
E-book kortingen
Standaard Boekhandel

Beoordelingen

We publiceren alleen reviews die voldoen aan de voorwaarden voor reviews. Bekijk onze voorwaarden voor reviews.