• Afhalen na 1 uur in een winkel met voorraad
  • Gratis thuislevering in België vanaf € 30
  • Ruim aanbod met 7 miljoen producten
  • Afhalen na 1 uur in een winkel met voorraad
  • Gratis thuislevering in België vanaf € 30
  • Ruim aanbod met 7 miljoen producten
  1. Boeken
  2. Non-fictie
  3. Economie & Management
  4. Geld & Financiën
  5. Marketing for Cpas, Accountants, and Tax Professionals

Marketing for Cpas, Accountants, and Tax Professionals

William Winston
Paperback | Engels | Haworth Marketing Resources
€ 64,45
+ 128 punten
Uitvoering
Levering 1 à 2 weken
Eenvoudig bestellen
Veilig betalen
Gratis thuislevering vanaf € 30 (via bpost)
Gratis levering in je Standaard Boekhandel

Omschrijving

The contributing authors to Marketing for CPAs, Accountants, and Tax Professionals combine their expertise into a reference manual for today's accountant. Presented in four sections, the book covers all areas pertinent to effective marketing for accounting firms in the 90s and beyond: The Marketing Process
  • Are Accountants Responding to the Challenge of Change?
  • Marketing by CPA Firms: Room for Improvement?
  • Has the Household User Profile for Accounting Services Changed?
  • The Small Accounting Firm: Managing the Dynamics of the Marketing Function
Perspectives on Marketing
  • Professional Tax Service Marketing From a Consumer Buyer Behavior Perspective
  • Price of Tax Preparation Services and the CPA Credential on Perceived Quality of Service
  • Marketing Implications for Small CPA Firms Based on Clients' Criteria for Selection and Retention
Advertising
  • Advertising by Accountants: Attitudes, Practice, and Their Use of Marketing Tools
  • A Survey of the Utilization of Advertising by CPA Firms
  • The Changing Face of Accounting Advertising
Marketing Tools and Strategies
  • Marketing Financial Planning Services: Highlights of a Survey of CPAs
  • Strategic Marketing Planning for the Development of the Small Accounting Practice
  • A Complete Positioning Strategy for the Professional Services Firm
  • Practical Approaches for Evaluating the Quality of Professional Accounting Services
  • An Empirical Investigation of the Pricing of Professional Services (Applied to Public Accounting)

Specificaties

Betrokkenen

Auteur(s):
Uitgeverij:

Inhoud

Aantal bladzijden:
387
Taal:
Engels
Reeks:

Eigenschappen

Productcode (EAN):
9781560248736
Verschijningsdatum:
10/05/1995
Uitvoering:
Paperback
Formaat:
Trade paperback (VS)
Afmetingen:
151 mm x 213 mm
Gewicht:
603 g
Standaard Boekhandel

Alleen bij Standaard Boekhandel

+ 128 punten op je klantenkaart van Standaard Boekhandel
E-BOOK ACTIE

Tot meer dan 50% korting

op een selectie e-books
E-BOOK ACTIE
E-book kortingen
Standaard Boekhandel

Beoordelingen

We publiceren alleen reviews die voldoen aan de voorwaarden voor reviews. Bekijk onze voorwaarden voor reviews.