Bedankt voor het vertrouwen het afgelopen jaar! Om jou te bedanken bieden we GRATIS verzending aan op alles gedurende de hele maand januari.
  • Afhalen na 1 uur in een winkel met voorraad
  • Gratis thuislevering in België
  • Ruim aanbod met 7 miljoen producten
Bedankt voor het vertrouwen het afgelopen jaar! Om jou te bedanken bieden we GRATIS verzending aan op alles gedurende de hele maand januari.
  • Afhalen na 1 uur in een winkel met voorraad
  • Gratis thuislevering in België
  • Ruim aanbod met 7 miljoen producten
  1. Boeken
  2. Non-fictie
  3. Economie & Management
  4. Geld & Financiën
  5. Marketing for Cpas, Accountants, and Tax Professionals

Marketing for Cpas, Accountants, and Tax Professionals

William Winston
Hardcover | Engels | Haworth Health and Social Policy
€ 139,95
+ 279 punten
Uitvoering
Levering 1 à 2 weken
Eenvoudig bestellen
Veilig betalen
In januari gratis thuislevering in België (via bpost)
Gratis levering in je Standaard Boekhandel

Omschrijving

The contributing authors to Marketing for CPAs, Accountants, and Tax Professionals combine their expertise into a reference manual for today's accountant. Presented in four sections, the book covers all areas pertinent to effective marketing for accounting firms in the 90s and beyond: The Marketing Process
  • Are Accountants Responding to the Challenge of Change?
  • Marketing by CPA Firms: Room for Improvement?
  • Has the Household User Profile for Accounting Services Changed?
  • The Small Accounting Firm: Managing the Dynamics of the Marketing Function
Perspectives on Marketing
  • Professional Tax Service Marketing From a Consumer Buyer Behavior Perspective
  • Price of Tax Preparation Services and the CPA Credential on Perceived Quality of Service
  • Marketing Implications for Small CPA Firms Based on Clients' Criteria for Selection and Retention
Advertising
  • Advertising by Accountants: Attitudes, Practice, and Their Use of Marketing Tools
  • A Survey of the Utilization of Advertising by CPA Firms
  • The Changing Face of Accounting Advertising
Marketing Tools and Strategies
  • Marketing Financial Planning Services: Highlights of a Survey of CPAs
  • Strategic Marketing Planning for the Development of the Small Accounting Practice
  • A Complete Positioning Strategy for the Professional Services Firm
  • Practical Approaches for Evaluating the Quality of Professional Accounting Services
  • An Empirical Investigation of the Pricing of Professional Services (Applied to Public Accounting)

Specificaties

Betrokkenen

Auteur(s):
Uitgeverij:

Inhoud

Aantal bladzijden:
387
Taal:
Engels
Reeks:

Eigenschappen

Productcode (EAN):
9781560248729
Verschijningsdatum:
16/05/1995
Uitvoering:
Hardcover
Formaat:
Genaaid
Gewicht:
680 g
Standaard Boekhandel

Alleen bij Standaard Boekhandel

+ 279 punten op je klantenkaart van Standaard Boekhandel
SOLDEN

30% korting

op een mooie selectie boeken en papierwaren
SOLDEN
Solden: 30% korting op boeken en papierwaren
E-BOOK ACTIE

Tot meer dan 50% korting

op een selectie e-books
E-BOOK ACTIE
E-book kortingen
Standaard Boekhandel

Beoordelingen

We publiceren alleen reviews die voldoen aan de voorwaarden voor reviews. Bekijk onze voorwaarden voor reviews.